Gå til innhold

Date med dårlig hygiene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dater en mann som er i midten av 30 åra, har god jobb og alt på stell, og kjemien mellom oss er ekstremt bra. Alt er egentlig veldig bra. Men det er én ting som ødelegger litt for min del og det er at han har relativt dårlig hygiene.. Han dusjer ikke hver dag, ikke annenhver dag engang virker det som. Han er heller ikke så nøye med tannpussen. Dette fører til at han lukter litt både fra håret og kjønnsorganer😣 Vi har datet en god stund, og jeg merker at jeg sliter med å skulle bli kjæresten hans så lenge situasjonen er sånn. Jeg kvier meg for å ha sex (prøver å utsette det så lenge som mulig når vi er sammen), og når vi har sex vil jeg helst ha det overstått fort pga lukt fra penis og ekstremt dårlig ånde hele tiden.. han har lurt på hvorfor jeg ikke vil suge han (jeg syntes normalt det er digg), men skjønner han ikke selv at jeg ville blitt fysisk dårlig av å suge en illeluktende penis?!😒

Syntes det er fælt, men er det noe poeng i å fortelle en såpass voksen mann at han må vaske seg litt oftere (og grundigere) og at han godt kan pusse tenner? Vil han da ta seg sammen et par uker for så å falle tilbake til gammel vane? Jeg syntes dette er veldig kjipt, spesielt når det i utgangspunktet er en helt super fyr. 

Anonymkode: 9ee89...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt samme problem. Han var bare en enkel mann fra bondelandet. Vaske seg med klut og et lite såpestykke var visst nok for han. Det STINKET svette. Og kukost. Æsj.

Skjerpet seg litt, men jeg måtte ofte minne han på å dusje og opprettholde normal munnhygiene.

Jeg synes det var litt flaut når vennene mine traff han alene i f.eks butikken, for da hadde han jo ikke tatt seg bryet med å fikse seg. De syntes jo han var ekkel forståelig nok.

Jeg orket til slutt ikke å være mammaen hans, så jeg slo opp.

Anonymkode: ec1e6...fe2

• Liker 3
Skrevet

Om du kvier deg for å ha sex med han må han snakkes med. Dette kan han umulig tenke over selv, så han må rett og slett bli fortalt det. Hvordan har han det hjemme ellers?

Skjønner at det er utrolig vanskelig å ta den praten, men hopp i det. Tenk på at du hjelper han selvom det ikke blir dere videre også. Tror du må si ting rett ut. At han må dusje hver dag og skifte klær og pusse tenner morgen og kveld.

• Liker 4
Skrevet

Esj!! Jeg tror ikke det er noe vits å si noe til en voksen mann og forvente noe annet enn en midlertidig forbedring.

Du kan selvfølgelig si at du ikke ønsker sex uten at han er nydusjet og nypusset. Det må han tåle å høre. Det er til hans eget beste å bli opplyst om at dette er noe damer forventer. 

Anonymkode: b78e6...88c

• Liker 2
Skrevet

Nei, det kommer ikke til å endre seg. Hvis han ikke har hygiene nå, så får han det aldri. Du kan bli syk av å sex med en med dårlig hygiene. 

Anonymkode: aa6be...7be

Skrevet

Kan godt hende det endrer seg om du gjør han bevisst på det... man kjenner ikke alltid sin egen kroppslukt så godt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...