AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Bestilte noe barer. Og jeg bestilte en pakning på 12 stk og fikk bare en?! Hva skal jeg gjøre, kreve penger tilbake eller skal de sende resten?? Var en trygg side så må ha skjedd en glipp. Sykt kjipt... Ringe eller sende mail? Sitat Anonymkode: 9eee9...a04
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bestilte noe barer. Og jeg bestilte en pakning på 12 stk og fikk bare en?! Hva skal jeg gjøre, kreve penger tilbake eller skal de sende resten?? Var en trygg side så må ha skjedd en glipp. Sykt kjipt... Ringe eller sende mail? Anonymkode: 9eee9...a04 Er du fem år? Man klager dit man har handlet, og det er vel neppe på kvinneguiden? Anonymkode: da50b...b12 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du fem år? Man klager dit man har handlet, og det er vel neppe på kvinneguiden? Anonymkode: da50b...b12 Nei, 6. Spør jo bare da, ta det med ro. ts Anonymkode: 9eee9...a04 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå