Gå til innhold

Brussel demonstrasjon

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NRK varsler «langrennkrise» som sin hovedsak 😳 finnes ikke lenger nede på siden heller. Ikke TV2 heller ser nyhetsverdi i dette.

Skrevet

Hele media har fått beskjed å ikke dekke dette, så det ikke så rart. Det var en på Twitter som sa han kom ifra BBC, der han sa at de hadde "narrativs" hvis noe skjedde, og kaste det som høyre ekstremister neonazier om noe stort skjedde eller kan ikke benektes. 

Det er ekstremt pinlig at vi ikke har en fri presse i Norge, og vi mangler borgere som driver media selv enten via blogger eller videoer.  

Skrevet

Hvordan vet du at media har fått beskjed om ikke å dekke dette? 

Det var vinkling om far-right som demonstrerte. Ikke vet jeg hvem som demonstrerer, men om det så er 5000 nynazister som demonstrerer i EU hovedstaden så har det like stor nyhetsverdi som at 5000 demonstrerer mot GCM i EU hovedstaden. 

Dette er en nyhet okke som 🤔

Skrevet

Hvis norsk media hadde et ærlig bein i kroppen så ville de rapportert at Frankrike opplever en overkastelese av det politiske styret nå. Makron har et helikopter klart til løfte han og nærmeste ut fra Frankrike, jeg tror også talen hans mot "kjeltringer" og burde være nyhets verdi. Så dette burde vært på side en. Det er media black out her, med mindre vi har de største surekoppene i norsk presse.   

Har ingen dekning på han fyren som postet på Twitter så jeg videre poster ikke her. Om dette blir konfirmert så poster jeg posten hans her.       

Skrevet

Det er lett å være politiker i Norge. Her sitter folk bare og murrer litt på nett når de er uenig i noe. Se hva sør-europeere gjør. 

Skrevet

Dette er helt nytt, men Angela Merkel skal ha innrømmet at Migrasjonspakten er bindende,

https://voiceofeurope.com/2018/12/they-lied-the-un-migration-pact-is-legally-binding-and-could-be-valid-for-all-countries/#.XBVPIR1LQ9A.mailto

Lederen for AfD har spurt henne under en debatt.

Ms. Merkel’s response not only confirmed what we at Voice of Europe have been suspecting all along, the claim it is indeed binding, but that once voted and accepted it will be valid for all: “So then, during the UN General Assembly next week, the pact will once again be up for debate and a decision will be made on whether to accept it. At this time, a member state can demand a vote. When two-thirds of the represented countries agree then it is valid for all. That’s how majority decision-making works.”

Skrevet
32 minutter siden, ops2 skrev:

Ifølge Voice Of Europa, et nettsted som sympatiserer med ytre-høyre, og som her baserer seg på en tilfeldig youtube-video som vi ikke vet om faktisk stemmer. Stiller meg tvilende til påstanden.

Skrevet
1 time siden, Ron Paul skrev:

Ifølge Voice Of Europa, et nettsted som sympatiserer med ytre-høyre, og som her baserer seg på en tilfeldig youtube-video som vi ikke vet om faktisk stemmer. Stiller meg tvilende til påstanden.

Carl Bildt, har sagt det samme som Merkel til flere svenske aviser. Det kan høres rart ut kanskje, men det de mener er at avtalen er politisk bindende, ikke juridisk. Dvs de respektive landenenes politiske myndigheter vil prøve å etterleve avtalen for å unngå massiv kritikk fra andre land som skriver under.

Skrevet
5 timer siden, kat-e skrev:

Carl Bildt, har sagt det samme som Merkel til flere svenske aviser. Det kan høres rart ut kanskje, men det de mener er at avtalen er politisk bindende, ikke juridisk. Dvs de respektive landenenes politiske myndigheter vil prøve å etterleve avtalen for å unngå massiv kritikk fra andre land som skriver under.

Det er to vidt forskjellige ting.

Politisk bindende er kun pisspreik. Det er bare å se til FN sine kritiske resolusjoner.

Med juridisk bindende resolusjoner følger det sanksjoner og konsekvenser og det er gjerne en domstol tilgjengelig med reell makt. Ingenting av dette er med her. Men så behandler den kun selvfølgeligheter uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...