Gå til innhold

hvem skulle du ha ringt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til hvem skulle du ha ringt, og hvorfor mener du at din stemme ikke er betydningsfullt nok?

Det er ufattelig at enkelte mennesker er glemt, og ikke får noen telefon henvendelse. Til hvem skulle du ha ringt til, og hvorfor vegrer du?

 

Anonymkode: 0290f...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle kanskje ringt en gammel tante, men hun er alkoholiker så det er ikke noe særlig hyggelig å snakke med henne. Øvrige folk ringer jeg gjevnlig da jeg liker å holde kontakten med folk, særlig hvis de bor et stykke unna.

Anonymkode: 0ad37...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nabo her. Han sitter veldig mye alene. Har sett at han sitter foran tv'en når jeg går forbi. Tv'en står alltid på. Han drar veldig sjelden bort, og har aldri besøk. Jeg snakket med han en gang og fikk inntrykket av at han er veldig ensom. På julaften i fjor satt han alene foran tv'en. Syntes det var trist. Han er hyggelig å snakke med når han er edru. Dessverre er det sjelden. Han drikker mye og derfor unngår jeg han. Han røyker også hele tiden. Jeg var inne hos han en gang og det stinket røyk i hele leiligheten. Det luktet skikkelig ekkelt av klærne mine etterpå. Han har vært hos meg en gang, og da var han full. Oppførte seg svært barnslig og nesten umulig å bli kvitt. Orker ikke å ta kontakt siden han helt sikkert er full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...