AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Hei, jeg er helt blank på dette med dating, og jeg blir stresset av å ikke vite noen verdens ting. Jeg vet at dating kommer an på person osv, men finnes det en nogenlunde oppskrift? Hva gjør man på første date? Håndhilser, klemmer? Hvor er man? Hvordan reiser man fra dem? Hva gjør man i tiden mellom neste date? Snakker man sammen, byr på seg selv? Så kommer man til date to, hva nå? Klemmer, kysser hei/hade? Og igjen, hva gjør man i mellom tiden til neste date? Her er jeg i min dating nå. På veg mot date tre. Jeg dater en mann som jeg har datet før, så forrige date hadde vi sex og han lå over. Vi både ga hverandre en klem, kysset hadet og han kyssa meg på kinnet. Og jeg kjenner jeg blir stresset. Hva er det neste nå? Vi skal på date tre, usikkert når bare. Vi snakker sporadisk. Men når snakker man om eksklusivitet, sletting av tinder, kjærester, alt egentlig?? Når skjer hva er egentlig mitt spørsmål. Anonymkode: cb923...e14
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 Glemte et vesentlig spørsmål: Når forvente å bli betatt/forelsket? Når eventuelt gi opp? Ts Anonymkode: cb923...e14
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Det finnes jo ikke noe fasit. Herregud ta det som det kommer. Er du interessert ta kontakt. Anonymkode: f8926...33b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå