Gå til innhold

"Jeg har hørt mye dritt om deg altså.."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min nærmeste venninne sa dette til meg nå at hun hadde hørt mye dritt om meg. Blant annet fra ei jente som jeg kjenner fra tidligere, noen hendelser som skjedde meg for 8 år siden henger da ennå igjen. Jeg ble veldig overrasket over å høre at hun hater meg. Hendelsen var at hun utga seg for å være venn med både meg og eksen. Bak min rygg så fikk jeg vite av hennes venninne at de drev på. Jeg hadde hatt mine mistanker, noe begge mente var feil. Jeg ble beskyldt for å være både sjalu og ufin da jeg spurte forsiktig om det var noe mellom de. 

Da den saken kom frem så var det mye frem og tilbake med meg og eksen. Det var mye drama, jeg gråt mye. Hun ville sende screenshot av samtalen, først ville jeg ikke og da jeg ville ha det så hadde hun det ikke lengre. Svigerinna mi fant ut av saken og hendelsen og hadde tatt en prat med jenta. De kjente hverandre fra før av de også. 

Men altså å først høre at venninna mi har hørt mye dritt om meg som hun sier da at hun kjenner ikke igjen den personen de forteller om. Jeg lurer da veldig på hvem og hva slags mer "informasjon" noen da sitter med. Og jeg er veldig overrasket over at jenta hater meg i en situasjon der jeg faktisk ikke er den fæle. Alle er i slutten av 20 årene nå, eksen og jeg er ferdig for lengst og jeg var ferdig med saken for lenge siden jeg og. 

Noen synspunkt?

Anonymkode: e4c36...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rist på hodet, og gå videre. Det sier bare alt om den som i slutten av 20årene fortsatt går rundt og snakker dritt om andre.

Anonymkode: ab183...5e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å ha noe synspunkt på dette, høres ut som noe tullete fjortisdrama.

Anonymkode: 295b0...5db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rist på hodet, og gå videre. Det sier bare alt om den som i slutten av 20årene fortsatt går rundt og snakker dritt om andre.

Anonymkode: ab183...5e0

I tillegg har jeg lagt merke til at vedkommende følger med på alt jeg legger ut på Instagram story uten å følge meg på Instagram. Nekter å prate med meg om vi møtes på fest, .en kan fint skravle med typen jeg er med nå. Jeg syns det er helt merkelig.

Anonymkode: e4c36...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å ha noe synspunkt på dette, høres ut som noe tullete fjortisdrama.

Anonymkode: 295b0...5db

Det kan vel hende at det er. Hva hadde du tenkt om din venninne drev på med typen din, sannheten kommer frem og hun hater deg etterpå? Selv 8 år etter en hendelse.

Anonymkode: e4c36...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I tillegg har jeg lagt merke til at vedkommende følger med på alt jeg legger ut på Instagram story uten å følge meg på Instagram. Nekter å prate med meg om vi møtes på fest, .en kan fint skravle med typen jeg er med nå. Jeg syns det er helt merkelig.

Anonymkode: e4c36...7dc

Denne personen har seriøse problemer, og det vil alle som snakker med henne forstå før eller senere, hun sliter og det går utover deg, det er ikke så mye du kan gjøre annet enn å ikke ta dette innover deg. 

 

Anonymkode: ab183...5e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan vel hende at det er. Hva hadde du tenkt om din venninne drev på med typen din, sannheten kommer frem og hun hater deg etterpå? Selv 8 år etter en hendelse.

Anonymkode: e4c36...7dc

At hun er svært psykisk ustabil.

Anonymkode: ab183...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne personen har seriøse problemer, og det vil alle som snakker med henne forstå før eller senere, hun sliter og det går utover deg, det er ikke så mye du kan gjøre annet enn å ikke ta dette innover deg. 

 

Anonymkode: ab183...5e0

Jeg jobber med saken, jeg grubler en dag eller to også er det borte. Jeg må bare gruble ferdig 😜

Anonymkode: e4c36...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med saken, jeg grubler en dag eller to også er det borte. Jeg må bare gruble ferdig 😜

Anonymkode: e4c36...7dc

Skjønner. Egentlig er det bare trist at hun sliter sånn, ikke at det ikke er synd at du går gjennom dette, oppførselen hennes er helt tragisk.

Anonymkode: ab183...5e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjorde jeg nok riktig å ikke ta det opp med henne på noen måte. Om hun ikke er ferdig med saken tenkte jeg at hun kunne blitt det ved å prate ut. 

Anonymkode: e4c36...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da gjorde jeg nok riktig å ikke ta det opp med henne på noen måte. Om hun ikke er ferdig med saken tenkte jeg at hun kunne blitt det ved å prate ut. 

Anonymkode: e4c36...7dc

Skal nok mer til enn en prat for at hun kommer over det, hun har dypere problemer som buler under den oppførselen. 

Anonymkode: ab183...5e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du bør spørre deg selv om er hvordan dette på noen måte påvirker hverdagen din. Jeg regner med at det ikke gjør det? Da er det ingenting å tenke på.

Noen misliker oss, noen liker oss og noen er totalt likegyldig. Syns sistnevnte kan være det verste om en absolutt må tenke på det 🙂 så det gidder jeg ikke. Jeg gjør det jeg vil og har mine venner og interesser helt uavhengig av hva noen andre måtte snakke om. Men det er jo egentlig litt allright at noen finner en interessant på den ene eller andre måten da. Sånn helt ærlig, og om det er på godt eller vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Det eneste du bør spørre deg selv om er hvordan dette på noen måte påvirker hverdagen din. Jeg regner med at det ikke gjør det? Da er det ingenting å tenke på.

Noen misliker oss, noen liker oss og noen er totalt likegyldig. Syns sistnevnte kan være det verste om en absolutt må tenke på det 🙂 så det gidder jeg ikke. Jeg gjør det jeg vil og har mine venner og interesser helt uavhengig av hva noen andre måtte snakke om. Men det er jo egentlig litt allright at noen finner en interessant på den ene eller andre måten da. Sånn helt ærlig, og om det er på godt eller vondt. 

Jeg er redd for å miste venninnen min, kanskje det blir vanskelig for henne å invitere oss begge på ting. Kanskje den jenta lurer i henne informasjon som ikke stemmer. Jeg vet ikke, jeg er vel mest redd for hva venninnen min da tenker om meg. Blir man skeptisk til noen av å høre dritt om de fra andre? 

Anonymkode: e4c36...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min nærmeste venninne sa dette til meg nå at hun hadde hørt mye dritt om meg. Blant annet fra ei jente som jeg kjenner fra tidligere, noen hendelser som skjedde meg for 8 år siden henger da ennå igjen. Jeg ble veldig overrasket over å høre at hun hater meg. Hendelsen var at hun utga seg for å være venn med både meg og eksen. Bak min rygg så fikk jeg vite av hennes venninne at de drev på. Jeg hadde hatt mine mistanker, noe begge mente var feil. Jeg ble beskyldt for å være både sjalu og ufin da jeg spurte forsiktig om det var noe mellom de. 

Da den saken kom frem så var det mye frem og tilbake med meg og eksen. Det var mye drama, jeg gråt mye. Hun ville sende screenshot av samtalen, først ville jeg ikke og da jeg ville ha det så hadde hun det ikke lengre. Svigerinna mi fant ut av saken og hendelsen og hadde tatt en prat med jenta. De kjente hverandre fra før av de også. 

Men altså å først høre at venninna mi har hørt mye dritt om meg som hun sier da at hun kjenner ikke igjen den personen de forteller om. Jeg lurer da veldig på hvem og hva slags mer "informasjon" noen da sitter med. Og jeg er veldig overrasket over at jenta hater meg i en situasjon der jeg faktisk ikke er den fæle. Alle er i slutten av 20 årene nå, eksen og jeg er ferdig for lengst og jeg var ferdig med saken for lenge siden jeg og. 

Noen synspunkt?

Anonymkode: e4c36...7dc

Ja jeg har synspunkt.

Det er bare psykt i mine øyne. Voksne folk som bevisst prøver å ødelegge andres renome. Stygt til de grader!

Kan ikke skylde på umodenhet her, føler det må være psykiatri eller pur ondskap i bildet. 

Anonymkode: 32003...403

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg tror kanskje dere er tilbakestående

Takk 😂

Anonymkode: e4c36...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd for å miste venninnen min, kanskje det blir vanskelig for henne å invitere oss begge på ting. Kanskje den jenta lurer i henne informasjon som ikke stemmer. Jeg vet ikke, jeg er vel mest redd for hva venninnen min da tenker om meg. Blir man skeptisk til noen av å høre dritt om de fra andre? 

Anonymkode: e4c36...7dc

Nå syns jeg jo i utgangspunktet at veninnen din ikke burde sagt bare at hun hadde hørt masse dritt om deg uten å være litt mer konkret. Da kunne du jo bare ha forklart sånn mer eller mindre kort hva det dreide seg om, og at du ikke er typen til å tenke så mye på det som skjedde for 8 år siden! Hvis hun blir påvirket av hun andre sånn at du mister henne, så skjønner jeg jo at du vil syns at det er leit! Men hva kan du få gjort da? Eneste du kan gjøre er jo å stole på at hun liker deg for den du er. Og det får en jo håpe. Velger hun å kutte kontakten med deg, så er det hun som gjør en feil. Du har ikke gjort noe galt. Rettferdig er det jo ikke, men det er mye som ikke er det. Jeg velger å være skeptisk til hva jeg hører om andre, og er det noen jeg allerede er blitt kjent med og liker, så lar jeg ikke noen rykter ødelegge noe. Hvis det skulle vært noe mer ekstremt jeg hørte, så hadde jeg spurt. Ved ett tilfelle så gjorde jeg det også, men det viste seg å være en gedigen overdrivelse. Venner er mer reale enn å kutte ut noen for et 8 år gammelt drama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...