Gå til innhold

Hvordan forandre en dårlig personlighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hater meg selv og hater mange andre. Synes så mange går rundt og tror de er noe. Folk..hvorfor får de barn når det allerede er overbefolket?  Fordi deres gener er et must på kloden her?  

Folk som poster feeden full av selfies. Fordi de føler seg så umenneskelig vakre?  

Hvordan begynne å like folk? 

Anonymkode: 0dd58...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, slutt å les rundt på internett. Logg av, les en bok om noe interessant. Få deg en hobby start med trening. Lær deg også om å spise riktig mat. Kosthold og trening kan endre livet ditt totalt.

Husk at kostholdet er noe av det mest viktige i livet.

Slett alle sosiale mediar, slutt å les på kvinneguiden og andre idiotiske forum. Bruk kun internett til det du må, nettbank, evt e-post. Slutt å lev for mobiltelefonen, ikke bruk den som underholdning.

Anonymkode: a049b...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, slutt å les rundt på internett. Logg av, les en bok om noe interessant. Få deg en hobby start med trening. Lær deg også om å spise riktig mat. Kosthold og trening kan endre livet ditt totalt.

Husk at kostholdet er noe av det mest viktige i livet.

Slett alle sosiale mediar, slutt å les på kvinneguiden og andre idiotiske forum. Bruk kun internett til det du må, nettbank, evt e-post. Slutt å lev for mobiltelefonen, ikke bruk den som underholdning.

Anonymkode: a049b...9d1

Så hvorfor et du på kg? Var litt snusformuftig dette der. Jeg sletter faen ikke sosiale medier. Har masse venner der.

Anonymkode: 0dd58...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hater deg selv og mange andre. Ergo du projiserer dine negative følelser for deg selv over på andre og verden. Start med å jobbe med dette.

Anonymkode: e9732...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hvorfor et du på kg? Var litt snusformuftig dette der. Jeg sletter faen ikke sosiale medier. Har masse venner der.

Anonymkode: 0dd58...2e9

Jeg er ikke den du siterer, men jeg ser ikke hvordan det er snusfornuftig i det hele tatt. Personen gir deg råd utifra din situasjon, ikke hans/hennes. 

Anonymkode: 8eae5...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor et du på kg? Var litt snusformuftig dette der. Jeg sletter faen ikke sosiale medier. Har masse venner der.

Anonymkode: 0dd58...2e9

Er jo deg vi snakker om her, ikke meg.

Du hater mennesker, men har masse internettvenner? Har du noen ekte venner/bekjente?

Anonymkode: a049b...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...