Sol79 Skrevet 17. desember 2018 #21 Del Skrevet 17. desember 2018 De som ikke reagerer på bildet, kan ikke ha sett det bildet vi snakka om for å si det sånn. 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 17. desember 2018 #22 Del Skrevet 17. desember 2018 Digger JT. Synes han virker sympatisk og hyggelig. Ikke så mye vondt å si om han. Han gjorde en veldig god figur på 71 grader nord 🙂 Alltid hatt sansen for han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 17. desember 2018 #23 Del Skrevet 17. desember 2018 3 timer siden, Sol79 skrev: De som ikke reagerer på bildet, kan ikke ha sett det bildet vi snakka om for å si det sånn. 😂😂 Jeg så bildet og jeg så bare noe jeg har sett før, så no big deal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 17. desember 2018 #24 Del Skrevet 17. desember 2018 Jeg ELSKER Jan Thomas og har møtt han to ganger gjennom venninnen min som jobber med han. For en tvers gjennom fantastisk hærlig type! 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg