Gå til innhold

Jan Thomas


Frkwitch

Anbefalte innlegg

Noen som følger han på Snap? 

Følger han selv og nok en gang legger han ut bilde hvor midtpartiet mildt sagt buler ut... kjenner jeg blir litt flau 😳☺  Han må jo se hva han legger ut sjøl lissom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Frkwitch skrev:

Noen som følger han på Snap? 

Følger han selv og nok en gang legger han ut bilde hvor midtpartiet mildt sagt buler ut... kjenner jeg blir litt flau 😳☺  Han må jo se hva han legger ut sjøl lissom..

Det er selvsagt bevisst og er tydeligvis ikke ment for den som tar seg nær av det. Litt i samme klasse som rumpa til Sophie Elise. 

PS Nå har jeg bladd gjennom det meste av bildene hans og kan ikke se at det er noe påfallende. Han har vel vært fotomodell, har han ikke? Kul fyr. 

Endret av Berga
Lagt til et PS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. 

JT er en snill og GOD mann. Om du ikke liker han og måten han er på, så være å følge ham da! (Nei, jeg har ikke lagt merke til dette du antyder) Du får Google ham fra da han var modell i USA for noen tiår siden, men da dåner du vel.

Dette er litt det samme som når folk driver å harselerer og irriterer seg over Lily Bendris og Linni Meister. -NEI, de kommer ikke til å forandre seg, og hvorfor skulle de det?!?!! 

Tror dere f.eks slike som Kristopher Schaug kommer til å sitte på gamlehjemmet og SKJEMMES over tatoveringene sine?

 

(NEI, han gjør ikke det.)

Endret av Perle
Skriveleifer vol.2
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perle skrev:

Ok. 

JT er en snill og god mann. Om du okke liker ham og måten han er på så la være å følge ham da. Samme som at folk driver å harselerer og irriterer seg over Lily Benddriss, Linni osv. 

NEI, de kommer ikke til å fora der seg og hvorfor skulle de det?!?!! Bli grå mus? Tror dere Kristopher Schaug kommer til å sitte på gamlehjemmet å SKEMMES over tatoveringene sine? NEI. 

Om Kristopher Schau skal sitte på gamlehjemmet og skal skjemmes over noe, tror jeg ikke tattisene er det første :ler:

Spøk til side, Jan Thomas er en fin fyr han, det jeg har sett av ham.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vanlig fyr
47 minutter siden, Frkwitch said:

Noen som følger han på Snap? 

Følger han selv og nok en gang legger han ut bilde hvor midtpartiet mildt sagt buler ut... kjenner jeg blir litt flau 😳☺  Han må jo se hva han legger ut sjøl lissom..

Midtpartiet...mener du magen? Han er jo bedre trent enn de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ha det på det rene, jeg er ikke i mot hofofile eller lespiske, men jeg forstår ikke hvorfor homofile menn hele tiden skal dra frem seksualiteten sin.Heterofile snakket ikke om sin seksualitet hele tiden  

Flere ganger har jeg hørt JT si på Seinkveld med Helene og Stian at det er greit at de spruter gugge på han npr de taper konkurransen fordi han liker å bli sprutet på  i ansiktet. Det er bare dumt, og man hører jo ikke jentene si det samme.

 

Endret av Macimba
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Om Kristopher Schau skal sitte på gamlehjemmet og skal skjemmes over noe, tror jeg ikke tattisene er det første :ler:

Spøk til side, Jan Thomas er en fin fyr han, det jeg har sett av ham.

Nei, neppe. 

Jeg har irl sett ham sitte i et utstillingsvindu på Karl Johan og spise sin egen føflekk. 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perle skrev:

Nei, neppe. 

Jeg har irl sett ham sitte i et utstillingsvindu på Karl Johan og spise sin egen føflekk. 😂

Ååå, du, kreativ type det der 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Ååå, du, kreativ type det der 😂

🙌♥️

Edit: han skriver bra. Elsket boka «På vegne sv venner. (Han gikk i begravelser til mennesjer uten pårørende og skrev om dette)

 

(nå blir det avsporing, så skal gi meg 😅)

Endret av Perle
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Perle skrev:

Ok. 

JT er en snill og god mann. Om du ikke liker ham og måten han er på irriterer så la være å følge ham da! (Nei, jeg gar ikke lagt merke til dette fu antyder heller) Du får Google ham ffa da han var middel i USA for noen tiår siden, men da dåner du vel.

Dette er litt som folk driver å harselerer og irriterer seg over Lily Benddriss, Linni Meister. -NEI, de kommer ikke til å forandre seg, og hvorfor skulle de det?!?!! Bli grå mus?

Tror dere f,eks golk somKristopher Schaug kommer til å sitte på gamlehjemmet å SKEMMES over tatoveringene sine? (NEI de gjør ikke det)

Følger han fordi jeg liker han jeg og ikke irriterer jeg meg over det heller. Om du så bildet fra igår så tror jeg du skjønner hva jeg snakker om 😁

Han har en flott kropp og jobber nok hardt for den,men blir litt dumt når det eneste man ser er..kremt..en stooor penis kun skjult bak en liten shorts 😂😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frkwitch skrev:

Følger han fordi jeg liker han jeg og ikke irriterer jeg meg over det heller. Om du så bildet fra igår så tror jeg du skjønner hva jeg snakker om 😁

Han har en flott kropp og jobber nok hardt for den,men blir litt dumt når det eneste man ser er..kremt..en stooor penis kun skjult bak en liten shorts 😂😍

Jeg klarer ikke å se det samme som deg uansett hvor mye jeg prøver. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller. Nå måtte jeg faktisk sjekke dette fenomenet. Ikke noe der som ikke bestemor kan se. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følger jeg ikke med på insta, men hadde et visst inntrykk av JT etter ørten-hundre overskrifter på fremsiden av Se&Hør. Etter å ha hørt podcasten «Jan Thomas og Einar Tørnquist blir venner» syntes jeg han er helt herlig! Forfriskende ærlig, morsom og selvironisk😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også litt "buling" men synes ikke det gjør noe - damer spiller på pupper så hvorfor kan ikke han gjøre det samme med utstyret sitt. 

Har også godt inntrykk av JT - han har vel virket nokså seriøs mtp- mat & trening men virker å ha slappet av litt ang. det - han har jo fremdeles en kropp jeg vil tro de fleste menn misunner han. 

Synes også han gjorde en god figur i 71 grader nord kjendis - som vel var en setting han ikke er helt vant til (bo i telt og leve ganske primitivt) 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JT er helt nydelig. Hadde fornøyelsen av å møte ha engang..jobbrelatert... Oppfattet han som meget hyggelig og et behagelig menneske. Så imøtekommende, åpen og oppriktig interessert i andre mennesker.  Tvers gjennom god.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var vikar i Radioresepsjonen, og jeg synes han var kjempeartig! 😄

Han sa i det radioprogrammet at han spekulerte litt i utstyrsfremhevelse av og til. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Jan Thomas, men reagerte også på bildet hans på instastory i helga. Det så ut som han trente med en real stå. På facebook hadde det bildet blitt sensurert fortere enn vi hadde fått trykka like. Har sett det dør også, men liker han likevel. Reagerer faktisk mer på homsekommentarene han legger inn hele tiden i Camp Senkveld "jeg veit at det er godt å bli spruta i ansiktet" og lignende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sol79 skrev:

Jeg digger Jan Thomas, men reagerte også på bildet hans på instastory i helga. Det så ut som han trente med en real stå. På facebook hadde det bildet blitt sensurert fortere enn vi hadde fått trykka like. Har sett det dør også, men liker han likevel. Reagerer faktisk mer på homsekommentarene han legger inn hele tiden i Camp Senkveld "jeg veit at det er godt å bli spruta i ansiktet" og lignende.

Det bildet jeg snakker om 🙈 

Har overhodet ikke noe negativt å si om JT,har stor respekt for alt han har fått til bare så det er sagt! 😀  På tide han fikk en egen tråd på KG var det også 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...