Gå til innhold

Trist etter ons


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva som går av meg, for jeg er skikkelig trist. Ble med en hjem fra byn. Vi koste oss masse hele natten, morgenen og litt utover dagen før han kjørte meg hjem. Vi delte ikke kontaktinfo, men ble invitert på vors uten at jeg spurte etter adressen for tenkte at det ikke ble aktuelt. Såg han igjen på byn natten etter, men var for feig til å hilse på han. Tenkte det ville være teit av meg. Men angrer nå, selv om jeg ikke hadde noen planer om å treffe han igjen. Men er kanskje derfor jeg blir litt trist og, fordi han var så kjekk og koselig fyr som tok godt vare på meg, og jeg ikke skal se han igjen. Er ikke likt meg å reagere sånn på et ons liksom. Ah, why? Nesten så jeg får lyst å sende han en melding og spørre om han vil ut å danse en dag, men det er vel bare teit i og med at han ikke har gitt meg nummeret sitt? 

Anonymkode: e1223...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du?

Slutt å ha sex i fylla. Eller med alkohol i heletatt!

Få deg heller en elsker eller kjæreste.

Anonymkode: fb10a...a58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart du er trist. Hvorfor lå du med ham sånn uten videre? Bare fordi "alle andre" gjør det trenger ikke du å gjøre det.

Anonymkode: 1696b...748

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Slutt å ha sex i fylla. Eller med alkohol i heletatt!

Få deg heller en elsker eller kjæreste.

Anonymkode: fb10a...a58

Hvor gammel er du? Hun kan da gjøre som hun vil, vi lever i 2018... Er ikke akkurat så lett å få seg kjæreste heller, vokser ikke på trær. 

TS, du har ingenting å tape på å sende melding. Hvis han ikke svarer så får du hvert fall klarhet i hva han føler. Og du kan gå videre. Tror du kommer til å angre på at du ikke tok kontakt! 😄 Eller så kan du ta kontakt neste gang dere sees? Kan jo hende han ikke tør selv. Masse lykke til ❤️

Anonymkode: c8d18...8c1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, jeg er glad jeg ikke har sex med fremmede. Hadde blitt helt knust av å nedverdige meg selv på den måten 

Anonymkode: 86fec...992

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på de (fleste) andre her. Jeg synes du kan ta kontakt med ham. Kanskje han vil ha kontakt med deg også men følte seg litt avvist den andre dagen? 

Er jo ikke sikkert at han vil noe mer, men jeg synes du skal prøve. Våger du ikke, vinner du ikke heller ♥️

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som er så negative her, er verden virkelig så sort/hvitt for dere? Mange som har sex første daten og ender opp som kjærester på livstid. Tenk på den dere :) 

Hilsen ei på 24 år som har vært sammen med typen min i 4 år nå, hadde sex første gangen vi møttes og nå nylig forlovet :) 

Anonymkode: 31e32...1b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er så negative her, er verden virkelig så sort/hvitt for dere? Mange som har sex første daten og ender opp som kjærester på livstid. Tenk på den dere :) 

Hilsen ei på 24 år som har vært sammen med typen min i 4 år nå, hadde sex første gangen vi møttes og nå nylig forlovet :) 

Anonymkode: 31e32...1b5

Selv om jeg skjønner tankegangen med at å vente med sex er lurt, så er det ikke alltid tilfellet. Glemte jeg å legge til

Anonymkode: 31e32...1b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå opp for deg selv. Elsk deg selv. Å ligge rundt med fremmede er det horer som gjør. Skjerp deg og knip beina sammen!

Anonymkode: af9a7...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er så negative her, er verden virkelig så sort/hvitt for dere? Mange som har sex første daten og ender opp som kjærester på livstid. Tenk på den dere :) 

Hilsen ei på 24 år som har vært sammen med typen min i 4 år nå, hadde sex første gangen vi møttes og nå nylig forlovet :) 

Anonymkode: 31e32...1b5

Da er du heldig. De fleste menn gjør ikke det. Det er tøm og røm. Jenter må elske seg selv høyere. Er ikke verdt å få sykdommer for et fremmed ligg. Kjønnsvorter smitter også hud mot hud.

Anonymkode: af9a7...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er så negative her, er verden virkelig så sort/hvitt for dere? Mange som har sex første daten og ender opp som kjærester på livstid. Tenk på den dere :) 

Hilsen ei på 24 år som har vært sammen med typen min i 4 år nå, hadde sex første gangen vi møttes og nå nylig forlovet :) 

Anonymkode: 31e32...1b5

Det hører nok til unntakene...

Anonymkode: 3daef...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen i fem år og har hus og barn med fyren som jeg lå med på første kvelden. 

Ikke hør på damene på 35+ som tror musa deres er laget av gull og at de er bedre enn deg bare fordi de ikke er like seksuelt frigjorte..

Man prøvekjører en bil før man kjøper den også. 

Send han ei mld du. 

Anonymkode: 20c1a...5ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange føler det sånn. Det er noen menn og en del kvinner som føler en slags tomhet etterpå. Det er gjort undersøkelser på dette. Been there. Naturlig reaksjon. Går over etter en ukes tid. Hsr hatt ons og ikke følt meg trist og har hatt ons og følt meg trist. Har ikke ons med menn jeg er veldig betatt av og har ikke så mye ons heller. Best å være i et forhold. Det går over❤

Anonymkode: e57de...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen i fem år og har hus og barn med fyren som jeg lå med på første kvelden. 

Ikke hør på damene på 35+ som tror musa deres er laget av gull og at de er bedre enn deg bare fordi de ikke er like seksuelt frigjorte..

Man prøvekjører en bil før man kjøper den også. 

Send han ei mld du. 

Anonymkode: 20c1a...5ec

😂😂😂😂 moro du.

Jo  jeg er meget høyt verdt. Så høyt at jeg ikke deler den fine kroppen min med noen. Jeg vil ikke ha hvp virus, kjønnsvorter, klamydia og annet dritt som spres via kjønnsvæsker. Kreft i munn, hals, anus og livmor er STERKT økende. Jeg NEKTER å ville bli frivillig smittet. Finn den ene og ha deilig sex i kjærlighet. Det er så mye bedre.

Anonymkode: af9a7...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂 moro du.

Jo  jeg er meget høyt verdt. Så høyt at jeg ikke deler den fine kroppen min med noen. Jeg vil ikke ha hvp virus, kjønnsvorter, klamydia og annet dritt som spres via kjønnsvæsker. Kreft i munn, hals, anus og livmor er STERKT økende. Jeg NEKTER å ville bli frivillig smittet. Finn den ene og ha deilig sex i kjærlighet. Det er så mye bedre.

Anonymkode: af9a7...262

Du nekter å bli frivillig smittet av hva?!  

Er det faen meg mulig å skrive noe så rævva? Like greit du kniper igjen hølet ditt!

Anonymkode: 1cb3f...90c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...