AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Hei! Noen med erfaring med antidep? Jeg har gått på Wellbutrin i litt over 2 mnd og det har gått fint. I dag kastet jeg opp galle en halvtime etter jeg tok pillen. Regner forsåvidt ikke med det er pillen sin skyld, men kan jeg ta en ny pille eller bør jeg vente til i morgen? Vil jeg merke det på humøret at jeg ikke har fått i meg pillen i dag? Anonymkode: ab10b...6d3
Blue Berry Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! Noen med erfaring med antidep? Jeg har gått på Wellbutrin i litt over 2 mnd og det har gått fint. I dag kastet jeg opp galle en halvtime etter jeg tok pillen. Regner forsåvidt ikke med det er pillen sin skyld, men kan jeg ta en ny pille eller bør jeg vente til i morgen? Vil jeg merke det på humøret at jeg ikke har fått i meg pillen i dag? Anonymkode: ab10b...6d3 Står nok i pakningsvedlegget
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Nei. Du venter til i mårra Anonymkode: 1656f...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #4 Skrevet 16. desember 2018 Ring legevakten, de kan svare på det. Anonymkode: bb0e9...337
The Kitten Skrevet 16. desember 2018 #5 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ring legevakten, de kan svare på det. Anonymkode: bb0e9...337 Ringe legevakten for dette faktisk... Les heller pakningsvedlegget.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #6 Skrevet 16. desember 2018 Fant ikke noe om dette i pakningsvedlegget, derfor jeg spurte her. Så langt har dagen gått fin så jeg prøver å vente til i morgen Anonymkode: ab10b...6d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå