Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 jeg sitter med fryktelig smerter i visdommstanna og skal nå ikke sykemelde meg på grunn av dette men tror dere det vil bli tatt hensyn til på jobben? jeg vet ikke helt hvordan det vil gå tiil er ganske så vpndt ja... kanskje om jeg får si fr a så får jeg gå litt tidligere??? for dette er utrolig så vondt.. startet på ny jobb og jobber bare deltid
Alterna Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Hva jobber du med da? Når en har fjernet vidomsjeksler, skal man ikke gjøre noe anstrengende fysisk iallefall...
Elanor Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Om det blir tatt hensyn til, kommer jo an på hvor forståelsesfull sjef du har. Det vil si at han/hun har forståelse for at du ikke klarer å yte 100%. Men hvis du skal gå tidligere hjem må du levere egenmelding på det! Selve tannlegetimen er derimot "lovlig" fravær. Slik er det hvertfall hos oss.
Gjest Violetta Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 Er ikke egenmelding bare for hele dager da? Når man har vært på jobb noen timer og så gått hjem er da ikke vanlig med egenmelding...
Elanor Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Jeg måtte levere egenmelding da jeg gikk hjem med nakkekink forrige fredag...
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 Jeg skal trekke min siste visdomsjeksel neste torsdaag. Sist jeg gjorde det hadde jeg sinnsykt vondt den neste uken. Når tannen skal trekkes har jeg vært i den nye jobben i over 1 måned. Har fått den gjennom vikarbyrå. Noen som vet hvordan dette fungerer? Får timebetalt gjennom byrået i fire måned før jeg blir fast ansatt. Hva med dette legebesøket? Vil jeg få betalt for de timene jeg er borte? Hva med fredagen daegen etter? Hvordan fungerer dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå