Gå til innhold

Vid vagina

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sagt det er noe galt med henne?!. Det er ikke JEG som fremstiller det slik at det er galt å være vid. Jeg sier bare at kvinner varierer i størrelse, på lik linje med menn. Det er normal variasjon. Og ja, det kan hende hun er vid. Hvorfor skal man sugarcoate det? Hvorfor skal man heller ha det til at han hun har sex med har liten penis? Ikke alle passer like bra seksuelt, og dette kan komme av noe så enkelt som at størrelsene på kjønnsorgan ikke harmonerer. 

Jeg og min eks hadde et dårlig sexliv fordi han var for stor, og jeg for trang. Vi prøvde og prøvde, men det fungerte ikke. Tross at jeg ble søkkvåt, og vi brukte glidemiddel. Han jeg ble sammen med etterpå, hadde endel mindre penis, og sexen var fantastisk. 

Anonymkode: cc625...a39

Du skrev over her at det var hun som var vid. Du  konkluderte med det faktisk. Det er viktig for deg å få fram hvor sinnsykt trang du er skjønner jeg. Da var det litt teit at du skulle si at hun var unormal utifra hvordan du er.

Flaks at du fikk ut to barn da. Men de ble kanskje tatt med keisersnitt?

Det er sjelden penistørrelse vs vid/ikke vid har med hvor fantastisk sexen er. Opplevelsen kommer stort sett fra hodet.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 hour ago, visp said:

Det er sjelden penistørrelse vs vid/ikke vid har med hvor fantastisk sexen er. Opplevelsen kommer stort sett fra hodet.

Det stemmer egentlig bra med mine erfaringer. Har vel kun opplevd en gang at dama ga en bedre fysisk følelse enn andre, og hun føltes som en "skreddersydd hanske" rundt min ganske så gjennomsnittlige penis. Skikkelig deilig det, men har faktisk hatt mye bedre og mere intens sex med andre damer, som var mere "vanlige", og faktisk direkte vide/åpne/klissvåte der nede. Nøkkelen til gode samleier for min del, er hvorvidt dama er aktiv og får orgasmer underveis, helst mange. Om hun bare ligger der som en tømmerstokk, uten lyder, bevegelse og orgasmer, er det jo stort sett dødfødt å knulle henne uansett. I sånne tilfeller må det jo være innafor å foretrekke en blowjob, litt runking, eller til og med anal?

Endret av Resignert
Skrevet
1 minutt siden, Resignert skrev:

Det stemmer egentlig bra med mine erfaringer. Har vel kun opplevd en gang at dama ga en bedre fysisk følelse enn andre, og hun føltes som en "skreddersydd hanske" rundt min ganske så gjennomsnittlige penis. Skikkelig deilig det, men har faktisk hatt mye bedre og mere intens sex med andre damer, som var mere "vanlige", og faktisk direkte vide/åpne/klissvåte der nede. Nøkkelen til gode samleier for min del, er hvorvidt dama er aktiv og får orgasmer underveis, helst mange. Om hun bare ligger der som en tømmerstokk, uten lyder, bevegelse og orgasmer, er det jo stort sett dødfødt å knulle henne uansett. I sånne tilfeller må det jo være innafor å foretrekke en blowjob, litt runking, eller til og med anal?

Om hun ligger der uten noe engasjement har dere vel egentlig ikke noe å gjøre i samme seng i det hele tatt. Om man på død og liv vil fortsette forholdet, med dette som normen, ville jeg mye heller fikset meg selv enn å bruke den uengasjerte kroppen til partneren som runkemateriale.

De du har hatt intense opplevelser med er nok de som har vært mentalt tilstede og på samme nivå som deg. Dere har vært like kåte begge to. Selvfølgelig har den andres lyst sinnsykt mye å si for sin egen.

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvis du kan holde rundt penis noen cm nedenfor penishodet og pekefinger og tommel treffer hverandre eller omtrent treffer hverandre så er han smal.

Anonymkode: 22a0d...671

Dette kommer vel strengt tatt an på lengden på fingrene dine og da?

Tror jeg kan treffe tommelen med pekefingeren på de fleste menn jeg har hatt sex med.

Anonymkode: 4d199...e92

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kommer vel strengt tatt an på lengden på fingrene dine og da?

Tror jeg kan treffe tommelen med pekefingeren på de fleste menn jeg har hatt sex med.

Anonymkode: 4d199...e92

Ja det klarer de fleste med en stor agurk også så da må det være snakk om noen med dvergehender. 

Anonymkode: 2a6a9...83d

• Liker 2
Skrevet

Knulling er ikke alt. Jeg er mann og liker lukta og smaken av fitta. Det er veldig godt å bli gnidd av fitta til kvinner uten penetrering. Ikke prøv å være bedre enn andre kvinner, vær så god for den du begjærer som du kan. Kompenser om ikke kroppen er A4, ha det godt og deilig,

Skrevet

Seksuelle relasjoner handler om tillit så...menn er veldig tilgivende dersom du ikke har lav selvtillit. Stol på menn du. ;)

Skrevet
54 minutter siden, visp skrev:

Du skrev over her at det var hun som var vid. Du  konkluderte med det faktisk. Det er viktig for deg å få fram hvor sinnsykt trang du er skjønner jeg. Da var det litt teit at du skulle si at hun var unormal utifra hvordan du er.

Flaks at du fikk ut to barn da. Men de ble kanskje tatt med keisersnitt?

Jeg sa ikke at hun var unormal??? Har aldri sagt det er unormalt å være vid. Du høres bitter ut. 

Anonymkode: cc625...a39

• Liker 4
Skrevet

Eventuelt, få fyren til å ta deg med en tykk strapon (hvis du vil ha det sånn). litt lol, men seriøst, sex er hygge ^^

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

En 18-åring skal ikke måtte kompensere med oralsex. 

Anonymkode: db764...879

Fordi?

Skrevet
10 timer siden, dr_zhivago skrev:

Enig. Analsex er kvalmt og unormalt. Dette problemet er det utrolig få folk som prater om, selv om det er høyst reelt.

Er analsex mer kvalmt og unormalt enn oralsex, eller alkoholkonsum? Dyr hater jo alkohol...:s

Seriøst, analsex er ikke unormalt blant mennesker. Det er vitenskaplig feil å påstå dette. Stort sett så knuller ikke mennesker for å få barn, de gjør det på gøy. Som hoppstrikking. Ingen dyr liker det, men å si at analsex er unormalt...greit at du synes det er kvalmt, men er det virkelig unormalt mellom mennesker, seriøst? Har du vitenskaplige fakta å backe det opp med?

Skrevet

Dette er en tråd som bare er trist. Kynisk, teknisk....fuck kjærligheten.

Man møter sin partner med positiv nysgjerrighet, ser etter de uendelige mulighetene som ligger i denne personens seksualitet og personlighet. Her er det BARE fordommer og ufølsom synsing å finne.

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har iallefall aldri sett en penis som er like tykk som fem sammenklemte fingre før.. 

Anonymkode: 2a6a9...83d

Fordi folk har ulik størrelse på fingre?

Skrevet

Vet TS at hun har en klitoris? Mannen kan da vel få det til å fungere med en vid skjede (om der er tilfelle),,,,Herregud.

Skrevet
53 minutter siden, lidodo skrev:

Er analsex mer kvalmt og unormalt enn oralsex, eller alkoholkonsum? Dyr hater jo alkohol...:s

Seriøst, analsex er ikke unormalt blant mennesker. Det er vitenskaplig feil å påstå dette. Stort sett så knuller ikke mennesker for å få barn, de gjør det på gøy. Som hoppstrikking. Ingen dyr liker det, men å si at analsex er unormalt...greit at du synes det er kvalmt, men er det virkelig unormalt mellom mennesker, seriøst? Har du vitenskaplige fakta å backe det opp med?

Så mennesker knuller ikke for å få barn, er barn bare en bivirkning av sex...?

Anonymkode: a2a80...14a

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mennesker knuller ikke for å få barn, er barn bare en bivirkning av sex...?

Anonymkode: a2a80...14a

Sex kan resultere i barn, men sånn jeg forstår det så har mennesker sex mest på gøy uten at barn skal bli skapt. I vikingtiden bærte de ut barn....so go figure.

Skrevet

Dette er utrolig typisk her på KG. Det er aldri vagina som er for vid, bare penis som er for liten. Hvordan i alle dager får man en god debatt med et slikt utgangspunkt? Hvor i all verden kommer de gode rådene til syne i et slikt debattmiljø? Der man absolutt skal legge skyld på den ene part?

Selvsagt varierer kvinner like mye som menn der nede. Dette viser all forskning. Som liten mann, merker jeg også stor forskjell på friksjon, selv om de er plask våte. Ja, det finnes store kvinner der ute, det er bare mye vanskeligere å måle for dere, enn det er for menn. Dersom vi tenker friksjon er det selvsagt flere ting enn bare størrelse som spiller inn. Her spiller også kåthet, hvor langt forspill, hardhet, eventuell bøy på penis, vinkel, teknikk, stilling, muskler og elastisitet, inn. Men sex handler om så mye mer enn friksjon. I stedet for å snu problemstillingen mot penis, bør man selvsagt spørre seg hva man selv kan gjøre i en slik situasjon. Kvinner har en fantastisk evne til å kunne trene opp musklene sine. Og for de aller fleste vil dette kunne føre til bedre friksjon for begge. Han kan også trene PC-muskelen sin. Ikke for å bli større, men for å bli hardere. Akkurat som hun ikke blir trangere, men får sterkere muskler, og derfor oppleves trangere når hun bruker disse. 

Og diskusjonen rundt det å kunne ta rundt penis og ikke er så hinsides dum, all den tid lengde på fingre varierer, og at selv små fingre kan ta rundt en helt normal penis. I tillegg er det jo merkelig at det skal være så forbannet farlig å be kvinner kompensere for romsligheten sin, når det første man forventer av en mann med liten penis er at han kan kompensere for den. Skjerpings.

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, lidodo skrev:

Som den jeg siterte påpekte; anus er ikke designet for penetrasjon og kan bli ødelagt ved analsex, og spesielt hvis det gjøres ofte. At folk gjør ting som er usunt for kroppen sin er ingen nyhet, men det betyr ikke at det bør anbefales. Dessuten, hvis man tenker et par sekunder på hva som faktisk kommer ut av anus så burde man innse at det er forferdelig ekkelt. Og hvorfor i huleste skal man sammenligne seg med dyr? Hunder spiser bæsj, gjør du det?

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Og hvorfor i huleste skal man sammenligne seg med dyr? Hunder spiser bæsj, gjør du det?

Fordi mennesket er det dyr. Jeg spiser torskerogn. Spiser hunder bæsj? Tror mennesker er mer 'pervo 'enn de fleste dyr jeg. :)

Skrevet
31 minutter siden, Sphere skrev:

Dette er utrolig typisk her på KG. Det er aldri vagina som er for vid, bare penis som er for liten. Hvordan i alle dager får man en god debatt med et slikt utgangspunkt? Hvor i all verden kommer de gode rådene til syne i et slikt debattmiljø? Der man absolutt skal legge skyld på den ene part?

Selvsagt varierer kvinner like mye som menn der nede. Dette viser all forskning. Som liten mann, merker jeg også stor forskjell på friksjon, selv om de er plask våte. Ja, det finnes store kvinner der ute, det er bare mye vanskeligere å måle for dere, enn det er for menn. Dersom vi tenker friksjon er det selvsagt flere ting enn bare størrelse som spiller inn. Her spiller også kåthet, hvor langt forspill, hardhet, eventuell bøy på penis, vinkel, teknikk, stilling, muskler og elastisitet, inn. Men sex handler om så mye mer enn friksjon. I stedet for å snu problemstillingen mot penis, bør man selvsagt spørre seg hva man selv kan gjøre i en slik situasjon. Kvinner har en fantastisk evne til å kunne trene opp musklene sine. Og for de aller fleste vil dette kunne føre til bedre friksjon for begge. Han kan også trene PC-muskelen sin. Ikke for å bli større, men for å bli hardere. Akkurat som hun ikke blir trangere, men får sterkere muskler, og derfor oppleves trangere når hun bruker disse. 

Og diskusjonen rundt det å kunne ta rundt penis og ikke er så hinsides dum, all den tid lengde på fingre varierer, og at selv små fingre kan ta rundt en helt normal penis. I tillegg er det jo merkelig at det skal være så forbannet farlig å be kvinner kompensere for romsligheten sin, når det første man forventer av en mann med liten penis er at han kan kompensere for den. Skjerpings.

Nei, kvinner varierer ikke like mye som menn der nede. 

Ja, det er variasjoner på vagina, både i bredde og dybde, men ikke like store som hos menn. Å si noe annet vitner om.dårlig kunnskap hva gjelder anatomi. 

Bekkenbunnsmuskulaturen, og hvor godt man nyttet denne, varierer dog en del. 

Og hvis en 18 år gammel jente er så vid som hun sier hun er, må det være noe galt med bekkenbunnen hennes. Det er slett ikke vanlig å være så vid, verken før eller etter fødsel, at mannen med gjennomsnittlig penis ikke har glede av penetrering. 

Anonymkode: 92901...188

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...