Gå til innhold

Vid vagina

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange bruker dildoer som er langt bredere enn fem sammenklemte slanke kvinnefingre. Uten å bli kalt for å være bred. Jeg kan vedde på at du ikke er bred men at han har en smal penis.

Anonymkode: 22a0d...671

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er det noe som ikke stemmer. Enten er han liten, eller så har du en medisinsk greie. Du har fått mange stygge kommentarer her som du ikke skal ta deg nær av.

En 18-åring skal ikke måtte kompensere med oralsex. Har du hatt sex med andre menn?

Anonymkode: db764...879

Hva kan være feil?:/ jeg har hatt sex med 3 

Anonymkode: 4d49f...e09

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er det noe som ikke stemmer. Enten er han liten, eller så har du en medisinsk greie. Du har fått mange stygge kommentarer her som du ikke skal ta deg nær av.

En 18-åring skal ikke måtte kompensere med oralsex. Har du hatt sex med andre menn?

Du henger her ut menn som om de skulle være problemet, men hvis det er noe galt med jenta så er det noe medisinsk. Ser du hvor tullete det høres ut?

Anonymkode: 2a6a9...83d

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var kanskje litt å ta i med fem fingre, men er utrolig elastisk og tenker mye på det, siden han prøver å unngå å ha sex med meg. Føler ikke det er normalt å være så bekymret for dette da jeg kun er 18 år.. :(

Prøvd stor dildo da? Kan hende det gjør susen.

Skrevet

Hva kan være feil?:/ jeg har hatt sex med 3 

Hvordan var sexen med de andre to da?

Skrevet

Hva kjenner du under vaginal sex da?

• Liker 1
Skrevet

hvis du kan holde rundt penis noen cm nedenfor penishodet og pekefinger og tommel treffer hverandre eller omtrent treffer hverandre så er han smal.

• Liker 1
Skrevet

Mange bruker dildoer som er langt bredere enn fem sammenklemte slanke kvinnefingre. Uten å bli kalt for å være bred. Jeg kan vedde på at du ikke er bred men at han har en smal penis.

Har iallefall aldri sett en penis som er like tykk som fem sammenklemte fingre før.. 

Skrevet

Du henger her ut menn som om de skulle være problemet, men hvis det er noe galt med jenta så er det noe medisinsk. Ser du hvor tullete det høres ut?

Det er ikke tullete:) er ikke normalt å være såpass vid når man kun er 18 og ikke født barn. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg var klar over hva jeg skrev. Menn kan ha problematisk liten penis, men det er lettere å hjelpe ei jente. Å forstørre penis er vanskelig. Om denne fyren har liten penis kan han slite like mye som TS med egen aksept. Og det er synd.

• Liker 1
Skrevet

Var kanskje litt å ta i med fem fingre, men er utrolig elastisk og tenker mye på det, siden han prøver å unngå å ha sex med meg. Føler ikke det er normalt å være så bekymret for dette da jeg kun er 18 år.. :(

Du er ikke vid. Du er med en drittsekk.

Minner meg om noen av exene mine som var drittsekker. Jeg trodde jeg var vid da jeg var 16–17-18 selv, men fikk faktisk konstantert fra en gynekolog at jeg var trang og det etter graviditet i voksen alder. 

Kanskje han vil ødlegge selvtilliten din så du ikke skal gå å finne en som er større enn han? 

Anonymkode: 03621...5d7

• Liker 3
Skrevet

hvis du kan holde rundt penis noen cm nedenfor penishodet og pekefinger og tommel treffer hverandre eller omtrent treffer hverandre så er han smal.

Åja, da er han ganske så smal...

• Liker 1
Skrevet

Har iallefall aldri sett en penis som er like tykk som fem sammenklemte fingre før.. 

fem sammenklemte kvinnefingre er ikke mer enn maks 3x2cm fordi det blir jo ikke på ren linje men tuppene samles.

Skrevet

Minner meg om noen av exene mine som var drittsekker. Jeg trodde jeg var vid da jeg var 16–17-18 selv, men fikk faktisk konstantert fra en gynekolog at jeg var trang og det etter graviditet i voksen alder. 

Kanskje han vil ødlegge selvtilliten din så du ikke skal gå å finne en som er større enn han? 

Takk for svaret! Ja har ikke tenkt på at jeg er noe spessielt vid før jeg ble sammen med han. 

• Liker 2
Skrevet

En gynekolog forteller som regel det pasienten vil høre for å ikke gi de dårlig selvbilde så er egentlig ingen sikker kilde såmn sett.

Skrevet
3 minutter siden, jabx skrev:

Hva kjenner du under vaginal sex da?

Kjenner mye i starten, må bruke tid for å få den inn. Men etter en stund blir det mindre friksjon siden jeg blir ekstremt våt.

• Liker 1
Skrevet

Dump han!!

Anonymkode: dd67d...de3

Skrevet

Åja, da er han ganske så smal...

Jeg husker min egen usikkerhet om dette. Det skal ikke være en kamp å få penis i høna. Det glir ganske fint når begge er kåte. De første jukkene går litt tregt fordi all smørning er inne i vagina, men etterhvert som det kommer på lepper og klitoris går det ganske smertefritt.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En vagina kan være trang etter fødsel , tenk det! En vagina kan få en hånd inn uten at det er rart. De fleste vaginaer er elastiske. 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var sexen med de andre to da?

Veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...