Gå til innhold

Vid vagina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et problem som plager meg veldig hver dag. Jeg føler jeg er altfor vid der nede! Jeg er bare 18 år, og kan lett få inn fem fingre uten å være opphisset eller noe.. når jeg har sex med kjæresten min, spør han meg om anal og om jeg heller bare kan runke han.. jeg er skikkelig lei meg for dette, har prøvd knipeøvelser og alt men syns ikke det funker.. har enkelte ganger tidligere hørt at gutter ikke føler så mye når de har sex med meg.

Anonymkode: 4d49f...e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har et problem som plager meg veldig hver dag. Jeg føler jeg er altfor vid der nede! Jeg er bare 18 år, og kan lett få inn fem fingre uten å være opphisset eller noe.. når jeg har sex med kjæresten min, spør han meg om anal og om jeg heller bare kan runke han.. jeg er skikkelig lei meg for dette, har prøvd knipeøvelser og alt men syns ikke det funker.. har enkelte ganger tidligere hørt at gutter ikke føler så mye når de har sex med meg.

Dere får finne andre måter å ha sex på. Bare vært med ei som var veldig vid, og foretrakk da heller oralsex fremfor vaginal sex. Kan ikke du bruke dildo vaginalt og så suger du han i tillegg til runking, suging og slikking? Eventuelt analsex.. 

Anonymkode: 2a6a9...83d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere får finne andre måter å ha sex på. Bare vært med ei som var veldig vid, og foretrakk da heller oralsex fremfor vaginal sex. Kan ikke du bruke dildo vaginalt og så suger du han i tillegg til runking, suging og slikking? Eventuelt analsex.. 

Jo, jeg kan jo det. Men syns det er koselig å ha sex med kjæresten, og blir lei meg når han ikke har noe særlig lyst! Lurte mest på hva jeg kunne gjøre for å unngå dette :)

Skrevet

Er penisen liten?

Anonymkode: 2d47d...d68

• Liker 4
Skrevet

Det er jo bare sånn du er, og det er jo ikke så mye å gjøre med. 

Kanskje det kan funke med reverse cowgirl, så kan du massere ballene hans mens du rir han? Kan hende det funker. Ellers så er det jo bare å eksperimentere og prøve seg frem, du kan jo også prøve å ligge på magen og «presse» sammen beina litt? Kanskke det funker :) 

Skrevet
5 minutter siden, Hei12345 skrev:

Jo, jeg kan jo det. Men syns det er koselig å ha sex med kjæresten, og blir lei meg når han ikke har noe særlig lyst! Lurte mest på hva jeg kunne gjøre for å unngå dette :)

Ha en dildo inni samtidig er jo en mulighet.🙂 Sliter han med å komme når han er inni deg eller føler han generelt veldig lite?

• Liker 2
Skrevet

Føler du at det hadde vært deilig hvis han brukte en stor dildo på deg? Er jo mange muligheter.🙂

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er penisen liten?

Ja vil vell si det

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er penisen liten?

Hvorfor spør du om det når hun åpenbart er vid og inrømmer dette selv?😂 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha en dildo inni samtidig er jo en mulighet.🙂 Sliter han med å komme når han er inni deg eller føler han generelt veldig lite?

Eksen min var veldig glad i sex, han hadde aldri noe problem med å komme. Men han jeg er sammen med nå, foretrekker å bli runket, det gjorde han vell egentlig før vi hadde sex også. Han har kommet av å ha sex med meg et par ganger.

Skrevet

Har du født? 

Anonymkode: db764...879

Skrevet

Dump fyren hvis han skal behandle deg slik. Ikke gå med på noe analsex.

Enten får han gi deg normalt samleie ellers så kan du jo muligens kompensere med å trykke en dildo opp i ræva på han og se om han syntes det var herlig. Jeg kan vedde på at han ikke hadde synes det var så ok å motta den type behandling.

Dessuten synes jeg du skal gå til en gynekolog og spørre rett ut for jeg kan vedde på at du langt i fra er noe vid.

Anonymkode: 22a0d...671

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du født? 

Nei

Skrevet

Enten får han gi deg normalt samleie ellers så kan du jo muligens kompensere med å trykke en dildo opp i ræva på han og se om han syntes det var herlig. Jeg kan vedde på at han ikke hadde synes det var så ok å motta den type behandling.

Dessuten synes jeg du skal gå til en gynekolog og spørre rett ut for jeg kan vedde på at du langt i fra er noe vid.

🤣🤣🤣 okei, skal høre med en gynekolog😃

• Liker 1
Skrevet

Du kan risikere å få ødelagt hele endetarmen med prolaps og diverse og analsex er ikke noe som er naturlig. Rumpen ble ikke laget for at mennesket skulle trykke sine ekstremiteter oppi bæsjehullet.

• Liker 6
Skrevet

Ekstremitet ble feil ord, penis da.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hehe dette blir for dumt. I din verden så finnes det ikke vaginaer som er vide bare peniser som er for liten?😂 Har du lest hovedinnlegget?

• Liker 4
Skrevet

Nei

Da er det noe som ikke stemmer. Enten er han liten, eller så har du en medisinsk greie. Du har fått mange stygge kommentarer her som du ikke skal ta deg nær av.

En 18-åring skal ikke måtte kompensere med oralsex. Har du hatt sex med andre menn?

• Liker 1
Skrevet

Var kanskje litt å ta i med fem fingre, men er utrolig elastisk og tenker mye på det, siden han prøver å unngå å ha sex med meg. Føler ikke det er normalt å være så bekymret for dette da jeg kun er 18 år.. :(

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan risikere å få ødelagt hele endetarmen med prolaps og diverse og analsex er ikke noe som er naturlig. Rumpen ble ikke laget for at mennesket skulle trykke sine ekstremiteter oppi bæsjehullet.

Enig. Analsex er kvalmt og unormalt. Dette problemet er det utrolig få folk som prater om, selv om det er høyst reelt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...