Gå til innhold

Til dere menn. Ville dere blitt sammen med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hår til ca litt nedfor skuldrene, men ganske tynt er det og litt slitt i tuppene. Jeg liker ikke mitt eget hår og bruker derfor extensions hver bidige dag. Både for massiv lengde til rumpa og for tykkelse. Det er ingen som kan se at jeg bruker det siden det blendes ganske godt sammen med mitt hår. Med mindre du tar i hodebunnen under håret mitt så kjenner du det. 

Dette er en sårbar og usikker side av meg selv. Jeg hater å vise meg selv i mitt naturlige hår uten extensions. Kan ikke dusje sammen med en fyr fordi da må dem ut av håret. Dette gjør det vanskelig å bli seriøs med en fyr. 

Så hva tenker du? Jeg vil nok si (uten å skryte) at jeg ser ellers normal og pen ut som jenter flest, slank og normal høyde.

Jente 22 år

Anonymkode: 05dfb...08c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres slitsomt ut å være sammen med noen som er så opphengt i håret sitt.

Anonymkode: fb7f8...116

• Liker 22
Skrevet

Er ingen mann, men er det "alt" liksom? 😅😅

Anonymkode: a921b...698

• Liker 3
Skrevet

Alle har jo sin ting som de er usikre på, men hvis du finner en fyr som liker deg for deg så tror jeg han driter langt i om du har tynt kort eller langt tykt hår. 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ingen mann, men er det "alt" liksom? 😅😅

Anonymkode: a921b...698

Hva?

Skrevet

Så du synes håret ditt er tynt og pistrete, javel. Du må vel ha andre kvaliteter? 

Anonymkode: 22b7c...fe5

• Liker 2
Skrevet

Regner med at du selv skjønner at det er usikkerheten din, og ikke håret ditt, som er problemet. 

Anonymkode: d61c1...6d5

• Liker 4
Skrevet

Ingen bryr seg:)

Anonymkode: 955f2...923

Skrevet

Hvis du bruker extensions hver dag så er det ikke rart du har tynt og slitt hår. Kanskje du skal prøve å trappe ned litt på extensions og gradvis tilvenne deg selv ditt eget hår? Tipper det hjelper både på håret og forhåpentligvis også på selvsikkerheten din etterhvert 😊

Anonymkode: 8a58b...068

Skrevet

Jeg bryr meg veldig lite om håret til kvinner. Men er enig i at det høres slitsomt ut å være sammen med ei som er så opphengt i det.

Skrevet

Hadde blitt skuffa om vi ikke kunne dusje sammen. Forhåpentligvis treffer du han som får deg til å glemme hele opphenget du har på hår. Du er mer enn håret ditt! 

Anonymkode: e1b57...87d

Skrevet

Uff, hva er det med Norske kvinner. Håpløse mennesker! Skjerp deg.

Anonymkode: 4d356...176

Skrevet

Nei ikke på grunn av håret, men fordi du er for ung for meg.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hår til ca litt nedfor skuldrene, men ganske tynt er det og litt slitt i tuppene. Jeg liker ikke mitt eget hår og bruker derfor extensions hver bidige dag. Både for massiv lengde til rumpa og for tykkelse. Det er ingen som kan se at jeg bruker det siden det blendes ganske godt sammen med mitt hår. Med mindre du tar i hodebunnen under håret mitt så kjenner du det. 

Dette er en sårbar og usikker side av meg selv. Jeg hater å vise meg selv i mitt naturlige hår uten extensions. Kan ikke dusje sammen med en fyr fordi da må dem ut av håret. Dette gjør det vanskelig å bli seriøs med en fyr. 

Så hva tenker du? Jeg vil nok si (uten å skryte) at jeg ser ellers normal og pen ut som jenter flest, slank og normal høyde.

Jente 22 år

og sånn rent utenom håret var det jo mye info til å vurdere å bli sammen med 😂

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Uff, hva er det med Norske kvinner. Håpløse mennesker! Skjerp deg.

Hva er det med anonyme folk på nett som bare må spre eder og galle? 

Anonymkode: cb2e5...f30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...