Gå til innhold

Ensomhet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan takler dere ensomhet? Selv føler jeg meg veldig ensom for tiden fordi jeg ikke har nettverk bortsett fra foreldrene mine. Er en voksen dame, som gruer seg til jula da jeg er på mitt mest ensomme. Hvordan skal jeg komme meg gjennom denne høytiden uten å grue meg så voldsom. Er ensom ellers i jula også, og håper på tips til hvordan komme seg gjennom det. Er ikke interessert i profesjonell hjelp/psykolog da det ikke er den type hjelp jeg trenger. Trenger bare tips til hva jeg kan gjøre selv for å føle meg mindre ensom de dagene da det føles ekstra tungt ...

Anonymkode: 50664...b18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takler dere ensomhet? Selv føler jeg meg veldig ensom for tiden fordi jeg ikke har nettverk bortsett fra foreldrene mine. Er en voksen dame, som gruer seg til jula da jeg er på mitt mest ensomme. Hvordan skal jeg komme meg gjennom denne høytiden uten å grue meg så voldsom. Er ensom ellers i jula også, og håper på tips til hvordan komme seg gjennom det. Er ikke interessert i profesjonell hjelp/psykolog da det ikke er den type hjelp jeg trenger. Trenger bare tips til hva jeg kan gjøre selv for å føle meg mindre ensom de dagene da det føles ekstra tungt ...

Anonymkode: 50664...b18

* Er ensom ellers i året også, skulle det stå. :)

Anonymkode: 50664...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok innlegg av dette. Bruk nettet og søk litt rundt om ensomhet.

Som du ser: det er DU som må gjøre noe med dette! 🙂 Du vil finne flere gode artikler om dette rundt på internett.

Aktiver deg hvertfall, ikke sitt hjemme å lur på hva du skal gjøre. Da har du et problem allerede, bare det å gå deg en tur utendørs 1 time eller mer hjelper mye på psyken.

Anonymkode: 52093...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nok innlegg av dette. Bruk nettet og søk litt rundt om ensomhet.

Som du ser: det er DU som må gjøre noe med dette! 🙂 Du vil finne flere gode artikler om dette rundt på internett.

Aktiver deg hvertfall, ikke sitt hjemme å lur på hva du skal gjøre. Da har du et problem allerede, bare det å gå deg en tur utendørs 1 time eller mer hjelper mye på psyken.

Anonymkode: 52093...eb7

Skjønner det, men det er mer enn nok innlegg om andre temaer også, men det er jo en grunn til at folk spør og det er ikke alltid det hjelper å google, fordi det finnes mange artikler som ikke er seriøse eller man kan relatere seg til.

 

Trenger ikke å tråkke ned på folk bare fordi det er et tema som irriterer deg. Det er mange andre temaer her inne som irriterer meg også, men kjefter ikke på noen av den grunn.  Noen har det vondt, sånn er det.

Anonymkode: 95aab...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det, men det er mer enn nok innlegg om andre temaer også, men det er jo en grunn til at folk spør og det er ikke alltid det hjelper å google, fordi det finnes mange artikler som ikke er seriøse eller man kan relatere seg til.

 

Trenger ikke å tråkke ned på folk bare fordi det er et tema som irriterer deg. Det er mange andre temaer her inne som irriterer meg også, men kjefter ikke på noen av den grunn.  Noen har det vondt, sånn er det.

Anonymkode: 95aab...bbb

Nå spiller du offer. Stakkars meg holdningen hjelper ikke, skal love deg at svaret finnes ikke her inne! Det er mange seriøse artikler der ute.

Du må rett og slett bare komme i gang å gjøre noe.

Anonymkode: 52093...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lonelyheart
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå spiller du offer. Stakkars meg holdningen hjelper ikke, skal love deg at svaret finnes ikke her inne! Det er mange seriøse artikler der ute.

Du må rett og slett bare komme i gang å gjøre noe.

Anonymkode: 52093...eb7

Jeg spiller ikke offer, men ønsket å snakke med noen av samme erfaring og som har kommet seg ut av ensomhet. Jeg har hobbyer og er utendørs, men det er vanskelig å møte noen da man ikke er i jobb eller har felles venner. Du trenger ikke å svare hvis denne tråden er en irritasjon for deg. Det er bare bortksatet tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...