Gå til innhold

vant masse penger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg vant veldig mange penger.

jeg var så heldig at jeg vant mange penger, og dermed hadde jeg plutselig mye penger å rutte med. 

Jeg har ikke hatt vært veldig uinteressant ovenfor mange mennesker, det gjelder både familie og venner i opptil flere år. Plutselig er det mennesker som har begynt å snakke med meg og vil være venner med meg. Jeg får inntrykk det er på grunn av pengene. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ed5b9...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare vær hyggelig og grei tilbake, og i det øyeblikket de ettersom penger, sier du nei. Det hadde jeg gjort. 

Anonymkode: 4c7e0...e0d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal holde pengene for deg selv, betale for deg selv og ikke andre. Ikke lån noen penger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg vant veldig mange penger.

jeg var så heldig at jeg vant mange penger, og dermed hadde jeg plutselig mye penger å rutte med. 

Jeg har ikke hatt vært veldig uinteressant ovenfor mange mennesker, det gjelder både familie og venner i opptil flere år. Plutselig er det mennesker som har begynt å snakke med meg og vil være venner med meg. Jeg får inntrykk det er på grunn av pengene. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ed5b9...67b

Ignorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, AnonymBruker said:

jeg vant veldig mange penger.

jeg var så heldig at jeg vant mange penger, og dermed hadde jeg plutselig mye penger å rutte med. 

Jeg har ikke hatt vært veldig uinteressant ovenfor mange mennesker, det gjelder både familie og venner i opptil flere år. Plutselig er det mennesker som har begynt å snakke med meg og vil være venner med meg. Jeg får inntrykk det er på grunn av pengene. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ed5b9...67b

Send meg en dm så vi kan bli bedre kjent også finner vi nok ut av alle problemene sammen. venner for livet vettu

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyttet utenlands etter en stor gevinst. Ble fort lei av alle som plutselig skulle være gode venner, klagde over dårlig råd og ba om penger. Folk jeg ikke hadde hatt kontakt med på 10-12 år møtte plutselig opp på døra for en kopp kaffi.

Ga sjenerøst til nærmeste familie og pakket sekken og reiser hjem et par ganger i året.

Anonymkode: 5b5f0...f44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg flyttet utenlands etter en stor gevinst. Ble fort lei av alle som plutselig skulle være gode venner, klagde over dårlig råd og ba om penger. Folk jeg ikke hadde hatt kontakt med på 10-12 år møtte plutselig opp på døra for en kopp kaffi.

Ga sjenerøst til nærmeste familie og pakket sekken og reiser hjem et par ganger i året.

Anonymkode: 5b5f0...f44

Smart, noe man burde gjøre uansett: komme seg ut av Norge så ofte som mulig.

Anonymkode: 72fa8...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle vinne en del penger så ville jeg holdt helt tett om det, nettopp fordi folk blir helt tussete. Jeg er livredd for å vinne såpass mye også, tenk om jeg endrer forbruk over natten? Drømmescenario er å vinne penger, men klare å bruke de sakte på ting som trengs (pusse opp og oppgradere huset, betale ned lån og være nøktern).

Synd du opplever dette. Ble det offentliggjort at du vant? Kunne ikke du velge å være anonym?

Anonymkode: f2aab...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...