SpankmeBitch Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Er det noen tjeneste i de store byene i Norge som tilbyr winggirl? Altså en kvinnelig wingman? Når man ikke da selger seksuelle tjenester, så skulle man tro en slik "eskortetjeneste" var lovlig. Man trenger jo heller ikke spesielt attraktive damer for å ha nytten av en winggirl. Det holder å ha leid noen damer som demonstrerer fysisk interesse for å øke sjansene hos den tredjeparten man vil bli kjent med/ha et forhold med/ligge med. De må kunne spille skuespill på en bra måte. Smile, søke øyekontakt, ta litt på kroppen, armen, kjøpe en drink til typen (forhåndsbetalt av typen). En 3-4 sånne på avtalt lokale er jo en god deal. Gjerne forskjellig alder, slik at det ser reelt ut. Altså rett og slett juksing på litt mer avansert måte enn make up og push-up bh hos damene.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Mener du damer som skal fake sin interesse for deg fordi du tror det vil tiltrekke andre damer? Menn som soler seg i glansen til kvinnelige fans viser en utrolig avtennende personlighet, så de skyr vi som er ute etter annet enn "status" og å vinne oppmerksomhet (hallo, det får vi fra hvem som helst uansett) unna bare så du vet det Anonymkode: 36f15...b48 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Det sagt, jeg har vært winggirl for flere kamerater. Men på den måten at jeg ønsker en annen jente velkommen til vårt bord og blir venninde med henne, og mitt nærvær gjør kompisen min mer komfortabel med å være seg selv så vi alle kan snakke som venner og han ikke må late som å være en han ikke er ved å sjekke. Så hender det da at jenta får sansen for han og jeg sier go for it, men ingen kan tvinge noen til å matche med noen om hun ikke liker den han er når han er seg selv. Et forhold er vel uansett ikke smart å starte med å lage som man er noen man ikke er så strategien din vil ikke gi deg noe langvarig suksess. Anonymkode: 36f15...b48 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Late som* ikke lage som han er noen han ikke er. Anonymkode: 36f15...b48
SpankmeBitch Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2018 Nei, du har misforstått. Om du er i et forhold med en annen dame, så får du automatisk mer oppmerksomhet enn om du er single. Det har jeg mye erfaring med. En winggirl-tjeneste ville så definitivt dekket en nisje i markedet. De fleste mangler selvinnsikt. Vi alle gjør det, men noen i større grad enn andre. Jeg mistenker av svaret ditt at du ikke er ærlig ovenfor deg selv om hvordan hjernemassen din faktisk fungerer. Social proof er effektivt. Preseleksjon er effektivt. Det handler ikke om å gi inntrykk av at typen er noe annet av personlighet, men å bare hype attraktiviteten. Da vil andre jenter lettere legge merke til personen. Det holder å bare prate med en jente som smiler til deg i baren. Å betale noen for dette er en god ide. Skjønner ikke hvorfor ikke noen har startet en slik tjeneste. 1
Cuntzilla Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 Skaff deg noen venninner. Jeg har winget for kompiser mange ganger.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #7 Skrevet 16. desember 2018 14 timer siden, SpankmeBitch skrev: Nei, du har misforstått. Om du er i et forhold med en annen dame, så får du automatisk mer oppmerksomhet enn om du er single. Det har jeg mye erfaring med. En winggirl-tjeneste ville så definitivt dekket en nisje i markedet. De fleste mangler selvinnsikt. Vi alle gjør det, men noen i større grad enn andre. Jeg mistenker av svaret ditt at du ikke er ærlig ovenfor deg selv om hvordan hjernemassen din faktisk fungerer. Social proof er effektivt. Preseleksjon er effektivt. Det handler ikke om å gi inntrykk av at typen er noe annet av personlighet, men å bare hype attraktiviteten. Da vil andre jenter lettere legge merke til personen. Det holder å bare prate med en jente som smiler til deg i baren. Å betale noen for dette er en god ide. Skjønner ikke hvorfor ikke noen har startet en slik tjeneste. Jeg hører menn på nettet hevder dette men som kvinne selv har jeg aldri hverken erfart det eller observert det eller hørt om det fra andre kvinner at en mann med dame er mer attraktiv. Kanskje vi får mer respekt for han å tenker han sikkert har gode kvaliteter siden noen gidder å være sammen med han, men ingen bra damer legger seg etter andres menn. Ser jeg en mann som prater med en annen i baren tenker jeg at de skal få være i fred , kommer han senere å prater med meg tenker jeg han er rundbrenner og uaktuell. Hvis du virkelig tror dette er veien som kan funke for deg kan jeg godt winggirle deg for penger. Anonymkode: 36f15...b48 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #8 Skrevet 16. desember 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Mener du damer som skal fake sin interesse for deg fordi du tror det vil tiltrekke andre damer? Menn som soler seg i glansen til kvinnelige fans viser en utrolig avtennende personlighet, så de skyr vi som er ute etter annet enn "status" og å vinne oppmerksomhet (hallo, det får vi fra hvem som helst uansett) unna bare så du vet det Anonymkode: 36f15...b48 Nettopp! Anonymkode: 0d1e0...200
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #9 Skrevet 16. desember 2018 14 hours ago, SpankmeBitch said: Det holder å bare prate med en jente som smiler til deg i baren. Å betale noen for dette er en god ide. Skjønner ikke hvorfor ikke noen har startet en slik tjeneste. Finnes jo slike tjenester. Er jo det man ser på byen hele tiden. Mannen kjøper damas oppmerksomhet ved å betale for drinker. Anonymkode: 0d1e0...200
SpankmeBitch Skrevet 16. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hører menn på nettet hevder dette men som kvinne selv har jeg aldri hverken erfart det eller observert det eller hørt om det fra andre kvinner at en mann med dame er mer attraktiv. Kanskje vi får mer respekt for han å tenker han sikkert har gode kvaliteter siden noen gidder å være sammen med han, men ingen bra damer legger seg etter andres menn. Ser jeg en mann som prater med en annen i baren tenker jeg at de skal få være i fred , kommer han senere å prater med meg tenker jeg han er rundbrenner og uaktuell. Hvis du virkelig tror dette er veien som kan funke for deg kan jeg godt winggirle deg for penger. Anonymkode: 36f15...b48 For noe piss. Jeg har selv både opplevd og sett at damer kommer for å snakke med meg, etter at dame nummer en har vist interesse for meg. Slår aldri feil. Jeg tror dette hadde vært noe for meg - som en business-startup. Som "hallik" om du vil.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #11 Skrevet 16. desember 2018 3 minutter siden, SpankmeBitch skrev: For noe piss. Jeg har selv både opplevd og sett at damer kommer for å snakke med meg, etter at dame nummer en har vist interesse for meg. Slår aldri feil. Jeg tror dette hadde vært noe for meg - som en business-startup. Som "hallik" om du vil. Men er det den rette type damer du tenker er bra kjæresteemner da? Garantert ikke. Hvilken by bor du i og hvordan aldersgruppe jenter? Anonymkode: 36f15...b48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå