Gå til innhold

Kjærlighet gjør blind?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem av disse gjelder for dere:

1) Legger kun merke til feil på dem jeg er forelsket i først etter at forelskelsen er over

2) Legger merke til feil, men bryr meg ikke. Synes h*n er like fantastisk uansett.  

3) legger merke til feil, og kan irritere meg/være usikker på om forholdet er liv laga. Men i det store og det hele føler jeg meg fortsatt forelsket.

4) annet? Utdyp 😊😊

Anonymkode: 7658d...04d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1) Legger kun merke til feil på dem jeg er forelsket i først etter at forelskelsen er over

2) Legger merke til feil, men bryr meg ikke. Synes h*n er like fantastisk uansett.  

3) legger merke til feil, og kan irritere meg/være usikker på om forholdet er liv laga. Men i det store og det hele føler jeg meg fortsatt forelsket.

4) annet? Utdyp 😊😊

3

Anonymkode: cdb5a...82c

• Liker 1
Skrevet

1 og 2. 

Fant meg til og med i vold fordi jeg var så blind av forelskelse. Grusomt. Nå blir jeg ikke forelsket før jeg har investigated mannen i minst et halvt år 

Anonymkode: 35dc6...a88

• Liker 1
Skrevet

Vipper mellom 2 og 3. Stort sett 3.

Anonymkode: 24b23...197

• Liker 1
Skrevet

Du glemte paranoid, TS. Det virker som en stor andel her inne blir det.....

Anonymkode: 33e2e...cf1

• Liker 1
Skrevet

Nummer 3, velger å ignorere feil jeg egentlig vet kan bli et problem i lengden fordi forelskelsen er sterk og man har forhåpninger om at det skal fungere likevel. 

Av og til nummer 2, jeg ser feilen men tror ikke det blir et problem i lengden, men når forelskelsen dabber av så kan det bli det.

Helt blind tror jeg aldri jeg har vært.

Har et alternativ nummer 4 som kanskje er litt likt nummer 3, at man ser at dette forholdet har en utløpsdato og aldri vil bli noe mer pga forskjeller og "feil", men man har det gøy så lenge det varer.

Anonymkode: fadf3...587

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

4) annet? Utdyp 😊😊

2)

Man blir helt mongo av å være forelsket. Jeg tror jeg ville kalle det en slags sykdom. I hvert fall midlertidig sinnslidelse.

Skrevet

Men så har du den kjærligheten som vokser over tid, da.

Der ser du ikke typen/dama som fantastisk, men bare fantastisk riktig. Og du bryr deg mer og mer. Dette er den "glad i"- kategorien.

Det er noen som ikke kommer dit. De er det synd på. Den følelsen er nemlig veldig god - helt til alt går til helvete.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte paranoid, TS. Det virker som en stor andel her inne blir det.....

Anonymkode: 33e2e...cf1

Hva mener du med det? At kjærlighet gjør paranoid (ikke blind)?

TS

Skrevet
8 timer siden, SpankmeBitch skrev:

Men så har du den kjærligheten som vokser over tid, da.

Der ser du ikke typen/dama som fantastisk, men bare fantastisk riktig. Og du bryr deg mer og mer. Dette er den "glad i"- kategorien.

Det er noen som ikke kommer dit. De er det synd på. Den følelsen er nemlig veldig god - helt til alt går til helvete.

Håper jeg får oppleve det, SpankmeBitch

TS

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

4) annet? Utdyp 😊😊

4.
Jeg tenker at blir jeg forelsket, så har vedkommende noe farlig/giftig ved seg som har gjort meg forelsket. Og at sikkert alle andre single er forelsket i samme personen. Dermed sorg så fort jeg er forelsket. 
Har sett forelska mennesker jeg, men det kommer jo ikke noe godt ut av det? Finnes jo gode forhold også, men jeg ser så mange som godtar alt av feil og vil se forbi det. jeg er jo også villig til å ofre det lille ekstra dersom jeg er forelsket, men så vil jeg ikke heller, for jeg er livredd for å gå i nettopp denne fella at jeg utsletter meg selv helt for å få personen. Begynner å lure på om vedkommende vil like at jeg gjør det og det, at jeg kler meg sånn, hvilken jobb jeg har osv..... 

Anonymkode: d397d...5c3

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4.
Jeg tenker at blir jeg forelsket, så har vedkommende noe farlig/giftig ved seg som har gjort meg forelsket. Og at sikkert alle andre single er forelsket i samme personen. Dermed sorg så fort jeg er forelsket. 
Har sett forelska mennesker jeg, men det kommer jo ikke noe godt ut av det? Finnes jo gode forhold også, men jeg ser så mange som godtar alt av feil og vil se forbi det. jeg er jo også villig til å ofre det lille ekstra dersom jeg er forelsket, men så vil jeg ikke heller, for jeg er livredd for å gå i nettopp denne fella at jeg utsletter meg selv helt for å få personen. Begynner å lure på om vedkommende vil like at jeg gjør det og det, at jeg kler meg sånn, hvilken jobb jeg har osv..... 

Anonymkode: d397d...5c3

Har du vonde erfaringer med å være forelsket?

Jeg og synes det er veldig skummelt. Merker jeg gjør det motsatte av mange andre,- trekker meg unna.

Håper neste gang blir en god opplevelse, 5c3, og at du tør å falle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...