Gå til innhold

hunden drakk diesel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, hunden min har fått i seg diesel, og nå oppfører den seg ganske rart. Er en Labrador som er veldig kosete og leken, men i kveld er han ikke det. er mer for seg selv, krummer seg og virker litt tussete. Er det noe jeg kan gi han slik at han blir litt bedre? evt frem til mandagen, da dyrlegen er så dyrt i helgene! 

Anonymkode: ff9c4...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei, hunden min har fått i seg diesel, og nå oppfører den seg ganske rart. Er en Labrador som er veldig kosete og leken, men i kveld er han ikke det. er mer for seg selv, krummer seg og virker litt tussete. Er det noe jeg kan gi han slik at han blir litt bedre? evt frem til mandagen, da dyrlegen er så dyrt i helgene! 

Anonymkode: ff9c4...f4c

Jeg nekter å tro på at dette er reelt. 

Skulle det være det så ringer du jo selvfølgelig dyrlege nå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden din har ikke drukket diesel. For en idiotisk ting å lyve om. 

Anonymkode: 77f69...940

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hunden din har ikke drukket diesel. For en idiotisk ting å lyve om. 

Anonymkode: 77f69...940

Kanskje samme bruker som er gravid og skal gå over til Marlboro light. 

Anonymkode: 79fcb...552

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er nok ikke noe du kan gi helt frem til mandagen. Tror fett er det eneste man kan gi, da i form av fløte eller matolje, dersom noen får i seg olje eller diesel. Men det for å hindre at dritten kommer i systemet før en kommer seg til pumping.

 

Godt gjort at hunden drakk diesel? Bestefaren til samboer fikk i seg en god slant diesel når han sugde til i en slange for å fylle på traktor for 3-4 år siden her. Han brydde seg ikke og har vel gjort det der før. Men en hund tåler nok sikkert ikke store mengden. Tipper uansett at hvis det har kommet i systemet, er det lite å gjøre noe med selv for dyrelegen. Men du bør jo ringe å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva??!!!  Hunden DØR OM TS IKKE DRAR TIL VETERINÆR ASAP. Om TS ikke gjør det må en datakyndig/Kvinneguiden må være ansvarlig for å finne identiteten og anmelde TS!!

Anonymkode: c554e...efc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter å tro at man klarer å eie dyr hvis man er så blåst. Så nei jeg tror ikke på deg et sekund 🙄

Anonymkode: 96e84...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...