Gå til innhold

Virker han interessert eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har drevet på med en fyr nå i litt over en måned. Alt går veldig sakte, vi møtes noen ganger i uken. Vi har sett på film sammen flere ganger, og vi ligger å koser og har det veldig bra sammen. Det ender ikke alltid i sex, noe som er veldig bra for min del da det ikke er det viktigste for meg. Han sier god morgen, og god natt. Spør meg hva jeg gjør gjennom dagen osv. Men det er visse ting jeg reagerer på..

Dersom jeg sier et kompliment som at han er fin i den nye genseren sin, så tuller han det bort med noe som «Jeg prøver». Eller dersom jeg sier at jeg gleder meg til å være med han, så får jeg bare emojier med hjerter i øynene eller kyssetegn tilbake. Hvis jeg sier at jeg har en dårlig dag, så spør han ikke hvorfor den er så dårlig, men sier heller «legg deg å sov litt, så er den bedre imorgen. Natta». Han er veldig på å gi komplimenter i fylla. Men i det daglige, så hører jeg ingenting annet enn at jeg er søt innimellom. Han snakker ikke om følelsene sine, ingenting. Kanskje dette går FOR sakte for meg? 

Tingen er at jeg har blitt brukt mye for kun sex tidligere. Fordi jeg trodde at det var noe mellom oss. Jeg har falt for menn, også har jeg blitt såret. Så jeg overtenker alt. Eksen var utro når han var på byen, og jeg er kjempe redd for at denne typen går å roter med andre denne helgen han er ute. Jeg sier ikke noe om det siden vi ikke er kjærester og jeg ikke vil skremme han bort, men jeg er faktisk kjempe redd og lei meg. Jeg ser for meg hvor lei meg jeg blir etter helga når jeg får vite hva han har gjort med andre. 

Noen tips til å komme på rett vei annet enn at «du kan ikke styre det uansett hvor mye du stresser, senk skuldrene» for det sier jeg til meg selv hele tiden.. 

Anonymkode: ccdfe...8c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han å få et direkte svar 

Anonymkode: 72310...9e5

Skrevet

Kanskje det tar litt tid for han å åpne seg helt. Er ikke bare, bare å bli kjent med nye mennesker heller. Han kan også ha blitt såret tidligere.

Dessuten.. han er en mann.😂

Anonymkode: 0d0da...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...