AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Er utenlandsk selv, og vil så gjerne date norske menn. Men føler det er vanskelig Anonymkode: 1b7f4...940
Duftavsommerregn Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er utenlandsk selv, og vil så gjerne date norske menn. Men føler det er vanskelig All dating er vanskelig Om man er norsk eller ikke så beveger seg man ut i det ukjente. Det er helt normalt faktisk, jeg driver selv og dater litt, men er skeptisk som pokker Eller egentlig ikke, jeg gir litt blaffen. Har med meg en enorm erfaring fra tidligere levd liv, og derfor er jeg trygg på meg selv. Men det å møte nye ukjente mennesker er ikke lett, det gir alltid sine utfordringer, men hva har vi å tape egentlig? Det verste er å bli avvist? Men alternativet er å leve alene. Valget må vi selv ta. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Så sant som du sier 2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: All dating er vanskelig Om man er norsk eller ikke så beveger seg man ut i det ukjente. Det er helt normalt faktisk, jeg driver selv og dater litt, men er skeptisk som pokker Eller egentlig ikke, jeg gir litt blaffen. Har med meg en enorm erfaring fra tidligere levd liv, og derfor er jeg trygg på meg selv. Men det å møte nye ukjente mennesker er ikke lett, det gir alltid sine utfordringer, men hva har vi å tape egentlig? Det verste er å bli avvist? Men alternativet er å leve alene. Valget må vi selv ta. Så sant! Evig mas om at jeg skal finne en fra mitt land stresser meg. Overhodet ikke noe galt med dem, men ikke det jeg har sett for meg. Sikkert rar sånn Alltid elsket å mikse fra andre kulturer og nasjonaliteter. Er heller ikke kravstor og vil ha både i pose og sekk. Men ja... Anonymkode: 1b7f4...940 2
Duftavsommerregn Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så sant! Evig mas om at jeg skal finne en fra mitt land stresser meg. Overhodet ikke noe galt med dem, men ikke det jeg har sett for meg. Sikkert rar sånn Alltid elsket å mikse fra andre kulturer og nasjonaliteter. Er heller ikke kravstor og vil ha både i pose og sekk. Men ja... Ikke hør på andre! Ta hensyn til hva du selv mener angående dette. Date er veldig vanskelig, uansett relasjoner. For det handler om å treffe den rette, og det er vanskelig, om det skjer på nettet, på byen eller i hjemland eller utland. Man har aldri noen garantier, men bruk din sunne fornuft og erfaring! Da kommer du langt. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 Hvor lenge har du datet og hva ser du etter? Kjærligheten kommer når den kommer, uansett hvem eller hvor. Noen ganger føles det som dem ikke tør å date meg tross dem er intr... Jaja! Anonymkode: 1b7f4...940 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 Det er nok mange menn som ønsker seg en utenlandsk dame. Særlig litt eldre skilte single...kjenner en kar som fikk kontakt med en dame fra Russland via facebook. Anonymkode: 104d2...969
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #7 Skrevet 15. desember 2018 Jeg ønsker ikke date deg. Anonymkode: 61988...039
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #8 Skrevet 15. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker ikke date deg. Anonymkode: 61988...039 Du er et typisk troll. Til Ts det finnes mange norske menn som hadde villet date deg. Kjenner til flere menn med utenlandske koner og kjærester. Men du bør kanskje unngå tinder ? Anonymkode: 104d2...969
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #9 Skrevet 15. desember 2018 Desidert best utvalg på tinder, opplever at de fleste er seriøse i min alder (30ish) Anonymkode: c07ef...fcf
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #10 Skrevet 15. desember 2018 21 hours ago, AnonymBruker said: Er utenlandsk selv, og vil så gjerne date norske menn. Men føler det er vanskelig Anonymkode: 1b7f4...940 Hvor er du fra da? Anonymkode: 71ae9...eef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå