AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Har ikke møtt han enda, snakket i noen måneder. Men han sier ting som at jeg bare er hans, osv. Vi har ringt et par ganger. Han liker ikke at jeg er ute og fester og er redd jeg skal rote med andre gutter. Han sa han håper ikke jeg er jenta som ligger rundt, og det er jeg heller ikke. Det sa han forrige uke, og da hadde jeg sex sist i oktober sa jeg til han og jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger dette året, bare 5 ganger. Så hadde jeg sex natt til tirsdag med en fyr jeg har kjent en stund. Vi hooka litt på julebordet, ble med han hjem på natta. Jeg sa ingenting til han, men allikevel trodde han jeg hadde gjort noe på julebordet. Så idag spurte han, og jeg sa ja, at jeg hadde sex med en fyr sist på tirsdag. Dette mens vi ringte. Han ble dypt skuffet og sur, tok ikke lang tid før han la på... Var usikker på om han ville møte meg. Altså vi har ikke møtt hverandre en gang. Hvorfor oppføre seg som om vi skulle vært kjærester? Jente på 22 år Anonymkode: 59136...953 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Dere har snakket i mange måneder, og han sier du er hans, hva svarer du da? Har du sagt til ham hvordan ting ligger an? Skjønner jo godt han er usikker på deg, han drar det jo altfor langt med å erklære deg hans før dere i det hele tatt har møttes, men du kan jo ikke være konfliktsky så lenge, ligge og flørte med de du føler for, og så ikke en gang være klar overfor ham hvor landet ligger. Anonymkode: 33278...f1c 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har snakket i mange måneder, og han sier du er hans, hva svarer du da? Har du sagt til ham hvordan ting ligger an? Skjønner jo godt han er usikker på deg, han drar det jo altfor langt med å erklære deg hans før dere i det hele tatt har møttes, men du kan jo ikke være konfliktsky så lenge, ligge og flørte med de du føler for, og så ikke en gang være klar overfor ham hvor landet ligger. Anonymkode: 33278...f1c Helt enig. Anonymkode: 7da0a...754 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 Skjønner godt at han reagerer på dette. Om dere har snakket i flere måneder, så har han investert tid og mest sannsynlig følelser i deg. Når du går og ligger med en annen uten problemer, så hadde jeg tolket det som at følelsene dine for meg ikke var som de burde vært. Anonymkode: 98da8...fb1 8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 Han har ingenting han skulle sagt når han også har ligget med en annen nylig. Men som en annen nevner, du må være tydelig med han, hva dere er og hvor landet ligger. Hadde det vært meg i din posisjon hadde jeg takket for praten og avsluttet det der og da. Anonymkode: 670a7...153
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 Jeez. Store røde flagg!! Du har ikke møtt han engang. Hvis dette ikke er godt nok for deg til å identifisere en "psykopat" så kommer det til å gå fryktelig dårlig med deg i fremtiden. Du kommer til bli bankekjøttet til psyopatiske menn resten av livet. Stol på magefølelsen og kvitt deg med han. Anonymkode: 8ec99...15c 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 Høres ut som en jeg snakket med på tinder. Han var fullstendig eiesyk, å beskyldte meg for å ha truffet andre. Bye bye psyko... Anonymkode: a6aae...497 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt at han reagerer på dette. Om dere har snakket i flere måneder, så har han investert tid og mest sannsynlig følelser i deg. Når du går og ligger med en annen uten problemer, så hadde jeg tolket det som at følelsene dine for meg ikke var som de burde vært. Anonymkode: 98da8...fb1 Følelser??! Give me a break! Vi har ikke engang møttes. Er uansett ikke sånn at vi har snakket hverdag i flere måneder. Og er han noe bedre selv? Kan godt være han og er som meg TS Anonymkode: 59136...953 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeez. Store røde flagg!! Du har ikke møtt han engang. Hvis dette ikke er godt nok for deg til å identifisere en "psykopat" så kommer det til å gå fryktelig dårlig med deg i fremtiden. Du kommer til bli bankekjøttet til psyopatiske menn resten av livet. Stol på magefølelsen og kvitt deg med han. Anonymkode: 8ec99...15c Du har nok rett! TS Anonymkode: 59136...953
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #10 Skrevet 14. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følelser??! Give me a break! Vi har ikke engang møttes. Er uansett ikke sånn at vi har snakket hverdag i flere måneder. Og er han noe bedre selv? Kan godt være han og er som meg TS Anonymkode: 59136...953 "Følelser, give you a break"? Unnskyld meg? Å snakke med en fyr i flere måneder og på den måten lede ham an, med mindre du har gjort det klart at du ikke er interessert i å være eksklusiv på dette tidspunktet, er faktisk veldig dårlig gjort av deg. Hvorfor samler du på denne fyren, vet hvordan han føler det, og velger å oppføre deg som du gjør? Du tror han her er psykopaten? Du vet han føler som han gjør, i stede for å avslutte det ordentlig hvis det ikke passer deg, lar du ham holde på mens du fortsetter å gjøre som du vil. Du er feig, konfliktsky, og nå er han psykopaten? Jeg tror du likte at han var så interessert, å ha ham mens du flørta litt tilfeldig rundt. Og som forsvar drar du inn at han KANSKJE er som deg? Du har jo ikke grunnlag for å bruke det i det hele tatt, mannen kan være en helgen for alt du vet, eller øksemorder in spe, skal man bruke teorier som grunnlag til å gjøre som man vil så står ikke verden til påske. Voks opp litt, innrøm at du ledet fyren an, og nå er du offeret fordi han er skuffet over deg og ikke vil møte deg. Det skjønner jeg jævlig godt! Hadde jeg brukt tid og krefter på å bli kjent med noen som mål å kanskje bli kjærester, hadde jeg blitt jævlig skuffa over at han knulla en bekjent på julebordet, i allefall ikke når han IKKE hadde baller til å fortelle meg hvordan han egentlig følte det. Anonymkode: 33278...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #11 Skrevet 14. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Følelser, give you a break"? Unnskyld meg? Å snakke med en fyr i flere måneder og på den måten lede ham an, med mindre du har gjort det klart at du ikke er interessert i å være eksklusiv på dette tidspunktet, er faktisk veldig dårlig gjort av deg. Hvorfor samler du på denne fyren, vet hvordan han føler det, og velger å oppføre deg som du gjør? Du tror han her er psykopaten? Du vet han føler som han gjør, i stede for å avslutte det ordentlig hvis det ikke passer deg, lar du ham holde på mens du fortsetter å gjøre som du vil. Du er feig, konfliktsky, og nå er han psykopaten? Jeg tror du likte at han var så interessert, å ha ham mens du flørta litt tilfeldig rundt. Og som forsvar drar du inn at han KANSKJE er som deg? Du har jo ikke grunnlag for å bruke det i det hele tatt, mannen kan være en helgen for alt du vet, eller øksemorder in spe, skal man bruke teorier som grunnlag til å gjøre som man vil så står ikke verden til påske. Voks opp litt, innrøm at du ledet fyren an, og nå er du offeret fordi han er skuffet over deg og ikke vil møte deg. Det skjønner jeg jævlig godt! Hadde jeg brukt tid og krefter på å bli kjent med noen som mål å kanskje bli kjærester, hadde jeg blitt jævlig skuffa over at han knulla en bekjent på julebordet, i allefall ikke når han IKKE hadde baller til å fortelle meg hvordan han egentlig følte det. Anonymkode: 33278...f1c Haha ro ned aggressiviteten din kjære deg! Gidder ikke sitte å diskutere med deg fordi dette er bare rene anklagelser fra din side.. :))) God bedring TS Anonymkode: 59136...953
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #12 Skrevet 14. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha ro ned aggressiviteten din kjære deg! Gidder ikke sitte å diskutere med deg fordi dette er bare rene anklagelser fra din side.. :))) God bedring TS Anonymkode: 59136...953 Bare antagalser fra min side? Det er faktisk basert på hovedinnlegget ditt, men det er jo en kjent sak at folk som ikke har noe å komme med starter med hersketeknikker og hets. Anonymkode: 33278...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #13 Skrevet 14. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare antagalser fra min side? Det er faktisk basert på hovedinnlegget ditt, men det er jo en kjent sak at folk som ikke har noe å komme med starter med hersketeknikker og hets. Anonymkode: 33278...f1c Du sier at jeg har avtalt med han å være eksklusiv. Hvor i alledager har jeg sagt det? Det har jeg aldri gjort. Så lenge jeg ikke har møtt en fyr er jeg ikke eksklusiv med noen som helst fyr. Har sagt at vi kan møtes en dag når jeg er der han bor. Men det har det ikke blitt av enda. Er det uansett ikke spesielt å si at jeg er bare hans og ikke får lov til å være med andre helt ut av det blå mens vi ringte hverandre første gangen? TS Anonymkode: 59136...953
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #14 Skrevet 14. desember 2018 19 minutter siden, AnonymBruker said: Følelser??! Give me a break! Vi har ikke engang møttes. Er uansett ikke sånn at vi har snakket hverdag i flere måneder. Og er han noe bedre selv? Kan godt være han og er som meg TS Anonymkode: 59136...953 Så du er helt sikker på at han ikke har noen følelser? At han kaller deg for sin, ikke liker at du møter andre etc er ikke følelsebasert? At du ikke har følelser betyr at han heller ikke har det? Du er altså helt sikker på at denne fyren ikke kan få følelser for deg bare fordi dere ikke har møttes, og du med andre ord heller ikke kan såre han av samme grunn, dere kjenner hverandre godt nok til at dette kan du si med sikkerhet? La meg få spørre, du lurer på om han er eiersyk og sjalu, hvordan kan du tro at han er eiersyk og sjalu dersom du samtidig mener han ikke har investert noe som helst av følelser? Anonymkode: 19000...2f3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #15 Skrevet 14. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du sier at jeg har avtalt med han å være eksklusiv. Hvor i alledager har jeg sagt det? Det har jeg aldri gjort. Så lenge jeg ikke har møtt en fyr er jeg ikke eksklusiv med noen som helst fyr. Har sagt at vi kan møtes en dag når jeg er der han bor. Men det har det ikke blitt av enda. Er det uansett ikke spesielt å si at jeg er bare hans og ikke får lov til å være med andre helt ut av det blå mens vi ringte hverandre første gangen? TS Anonymkode: 59136...953 Nei, jeg har absolutt ikke sagt at du ville være eksklusiv, jeg sa faktisk 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: snakke med en fyr i flere måneder og på den måten lede ham an, med mindre du har gjort det klart at du ikke er interessert i å være eksklusiv på dette tidspunktet, er faktisk veldig dårlig gjort av deg. Det er spesielt når noen kaller deg hans uten at dere en gang har møttes, det sa jeg og, at han dro der for langt, men du har jo latt ham holde på. Du må jo ha sett hva som foregikk, at han ble veldig interessert og la mye mer i det enn deg, men du har jo ikke gjort noe for å avklare situasjonen. Anonymkode: 33278...f1c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #16 Skrevet 14. desember 2018 Hvor gamle er dere? Anonymkode: b7aaa...fd0
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #17 Skrevet 14. desember 2018 Hvilket land er han fra? Det kan jo hende det bare er kulturelle misfortåelser. Anonymkode: 43baf...51b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå