Gå til innhold

Tror dere toget er gått ang mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på date for en ukes tid siden. Var hyggelig og begge mente det. Ikke avtalt noe mer og nå helt stille. Han spurte om navnet mitt og snakket om å legge meg til på face. Ikke gjort set heller. Dårlig odds her vel? 

Anonymkode: 1ae9c...b58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han vært skikkelig interessert, hadde han tatt kontakt. Det samme hadde du gjort.

Anonymkode: 3cac0...b1a

• Liker 6
Skrevet

Har møt han så få ganger at vanskelig å vite. Og så kommer usikkerhet er han interessert eller ikke? Vanskelig synes jeg. 

Skrevet

Har du nr hans hadde jeg spurt om en date til og latt som ingenting, men det er ikke et godt tegn at han ikke har addet deg på face som han sa. Sier han ja til å treffes så finn ut hva han vil på daten,  sjansen er stor for at han drar på ny date selvom han ikke er så interessert, bare for å se om han kan få deg noe men dette gjennomskuer du lett.

Sier han at det ikke passer med date dagen du foreslår uten å foreslå ny konkret dag og tid vet du han ikke er intr og bare å glemme han!

Anonymkode: cc9ca...2b3

Skrevet

*få seg noe 

Anonymkode: cc9ca...2b3

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på date for en ukes tid siden. Var hyggelig og begge mente det. Ikke avtalt noe mer og nå helt stille. Han spurte om navnet mitt og snakket om å legge meg til på face. Ikke gjort set heller. Dårlig odds her vel? 

Ta kontakt selv for å finne ut hvor han står. Dersom du er interessert i å møte han igjen. Gjør du det så slipper du å sitte å tenke. Jeg var i litt samme situasjon. Ble rådet til å både vente på han og ta kontakt selv. Jeg endte opp med å være meg selv og ta kontakt. Jeg orket ikke det der med å sitte å vente og all grublingen. Det slet altfor mye på meg. 

Sender du melding så vær konkret og hyggelig :) Foreslå dag, aktivitet og klokkeslett. Dersom han ikke kan men er interessert vil han bidra med et nytt forslag. Lar han vær å svare eller ikke foreslår alternativ dersom han er opptatt ville jeg også tolket det som han ikke er interessert. 

Anonymkode: 10231...deb

Skrevet

Akk, møtt slike karer før... Bare å la det ligge. Lite ryggrad. Du kan jo alltids høre om en date til, men hører du ikke noe, så er han ikke interessert. Men da veit du i alle fall! 👍 

Skrevet

Tror jeg lar det ligge da. Takk for svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...