Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Når jeg kjører Spybot får jeg opp følgende :

Doubleclick 1 entries

Advertising.com 2 entries

Avenue A. Inc. 1 entries

DSO Exploit 5 entries

Hitbox 2 entries

MediaPlex 1 entries

WebTrends Live 1 entries

Når jeg så kjører Fix selected problems virker det som maskinen låser seg...

Hva betyr dette? Hva skal jeg gjøre?

Har ikke greie på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg Ad-Aware er mye bedre en SpyBot. Jeg tror vi hadde 500 uønskede filer på pc´n som SpyBot ikke fant, men som ble fjernet av Ad-Aware!! :o

Gjest Trådstarter2
Skrevet

Etter å ha kjørt Ad-Aware og så Spybot på nytt, har jeg nå bare ett punkt igjen, DSO Exploit 5 entries.

Hva er dette? Ser ikke ut som det lar seg fjerne... Noen som vet?

Er de kanskje et av programmene jeg har som må ha dette? Kan det ha med msn eller lignende å gjøre?

Skrevet
Etter å ha kjørt Ad-Aware og så Spybot på nytt, har jeg nå bare ett punkt igjen, DSO Exploit 5 entries.

Hva er dette? Ser ikke ut som det lar seg fjerne... Noen som vet?

Er de kanskje et av programmene jeg har som må ha dette? Kan det ha med msn eller lignende å gjøre?

Husker ikke hvordan du konfigurerte prog ditt til ikke å liste opp de DSO Exploit, men de kommer hver gang. De er ikke noe å bry seg med, bare fiks dem og så er alt i orden. De kommer tilbake hver bidige gang du scanner. Det finnes ett eller annet du kan hake av for i prog for at de ikke skal komme fram, kanskje du finner det om du leter litt? De er ihvertfall bare irriterende å få opp hele tiden, men ellers ikke noe å bry seg om...

Gjest Spacegirl
Skrevet

Tror det lønner seg å bruke flere forskjellige sånne programmer på maskinen. De finner litt forskjellige ting, og det er forskjellig hva de klarer å slette. Jeg bruker både Ad-aware, Spybot og Spy doctor. Føler meg rimelig trygg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...