AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 Hei! Jeg mener å ha hørt for mange år siden at hvis man har tatovering i korsryggen så får man ikke epidural? Og til dere som har tatovering på og i mage region, har tatoveringen strukket seg voldsomt og blitt ødelagt? Jeg lurer fordi jeg har lyst på ny tatovering og har tenkt på i magen eller på siden, ganske stor, men lurer på om jeg bør bli ferdig med barn først? Og epidural er viktig for meg, prøvde å holde ut så godt jeg kunne uten sist, så greit å kunne være sikker på å få den om nødvendig. 😊 Anonymkode: e05a6...79f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 Du får epidural om du har tattovering. Om det er vakkert, er ditt valg Anonymkode: dea89...c0f
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg mener å ha hørt for mange år siden at hvis man har tatovering i korsryggen så får man ikke epidural? Og til dere som har tatovering på og i mage region, har tatoveringen strukket seg voldsomt og blitt ødelagt? Jeg lurer fordi jeg har lyst på ny tatovering og har tenkt på i magen eller på siden, ganske stor, men lurer på om jeg bør bli ferdig med barn først? Og epidural er viktig for meg, prøvde å holde ut så godt jeg kunne uten sist, så greit å kunne være sikker på å få den om nødvendig. 😊 Anonymkode: e05a6...79f Ingen fare, du får alt du trenger selv om du er dekket av tatoveringer. Huden strekker seg også normalt tilbake og tatoveringen blir som den var. Under navlen ville jeg vært litt forsiktig med, der kan det dukke opp strekkmerker lettere enn andre steder. Så kjør på! Bare ikke ta noen mens du er gravid, det er virkelig ikke å anbefale og gjøres heller ikke hvis tatovøren vet du er gravid
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 Tusen takk for svar folkens! 😁 Ja regnet med under navlen kom til å være litt problematisk, fikk en del strekkmerker der sist 😊 Da blir det sannsynligvis på siden 😊 Skal huske på det å ikke tatovere meg mens jeg er gravid! Igjen, takk for at dere tok dere tid til å svare 😊 Anonymkode: e05a6...79f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 Tja, jeg ville ventet. Kjenner flere som ikke har et pent resultat etterpå, uten at de gikk mye opp i vekt heller..problemet er jo at man ikke vet. Det kan se helt fint ut, eller så er man ikke så heldig. Og jeg fikk plutselig svære strekkmerker på siden av magen i min andre graviditet, sånn btw 😱 Anonymkode: 51aa2...e09
addict Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 Hadde jeg hatt tattovering på siden eller på magen før min første graviditiet så hadde den nok vært en turistattraksjon nå 😛 2
Larsii Skrevet 13. desember 2018 #7 Skrevet 13. desember 2018 2 timer siden, addict skrev: Hadde jeg hatt tattovering på siden eller på magen før min første graviditiet så hadde den nok vært en turistattraksjon nå 😛 😂
Forever22 Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 Jeg har tatovering på korsryggen, jeg fikk epudiral 😊 har også en liten tatovering på magen, den er like fin som før fødsel👍🏼 1
Blingblingtahei Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 Har en ganske stor på siden av magen ned mot lysken, og jeg hadde veeeldig stor mage under graviditeten så den strekte seg greit, tror den er tilbake til normalen nå, den er hvertfall ikke blitt stygg
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #10 Skrevet 15. desember 2018 Mine tatoveringer er tilbake til normalen, men den ene høyt oppe på magen er blitt strukket og trukket tilbake, så fargene er litt blasse. Men ellers helt lik. Anonymkode: a4157...5a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå