Gå til innhold

Hvorfor er livet så urettferdig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 25 år og som har lyst til å dele noen ting om livet mitt.

Fra barneskolen har jeg blitt mobbet,slått og sparket av ei jente. 

I ungdomskolen levde jeg et ensom liv. Ingen ville bli venn med meg og jeg var ei stille rolig jente.  Mange av jentene i klassen min spredte falske rykter om meg som jeg ikke hadde noe anelse om. Når jeg aldri hadde snakket med jentene i klassen min. Så satt de og spredte rykter.

På videregående så fikk jeg en venn men hun ville bare bli vennen min for notater, lekser og andre diverse skole relaterte ting.

På høyskolen (studerte økonomi)så var jeg ikke noe sosial lenger på grunn av alt som jeg hadde opplevd på ungdom og videregående skole. Jeg var en person som gikk til forelesninger og kom direkte hjem. Ingen sosial nettverk eller kommunikasjon. Til å med det var store skole prosjekter som jeg måtte gjøre i grupper fordi de skulle være på  60-70 sider og det vil være vanskelig å gjøre det alene. Men jeg valgte å gjøre det selv. Ville ikke være i en gruppe . Fordi jeg hadde dårlig erfaring med gruppearbeid. 

Etter endt utdanning så sitter jeg nå her og skriver dette. Er helt uten jobb, sitter med med en høy studielån . Og sliter virkelig med livet mitt. Har søkt over 300 jobber med 0 svar. Føler jeg virkelig ikke er akseptert i dette samfunnet. 

Jeg er i depresjon og begynner å gi opp dette livet. Livet mitt er virkelig urettferdig

Hvorfor er livet urettferdig? 😒

 

HILSEN 

EN DUM,ARBEIDSLEDIG, VENNELØS OG IDIOT JENTE

 

 

 

Anonymkode: ff382...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er overhodet ikke en idiot. Du er bare preget av dine opplevelser, noe som er helt normalt.

Tror du hadde hatt godt av å få hjelp av psykolog, bygge opp troen på deg selv. Sånn så du og kan delta i det sosiale, og få venner. Men bare se hva du har klart og, du har klart å få høyere utdannelse.

Dessverre er det ikke lett å få jobb, spesielt hvis du ikke har erfaring. Har du tenkt noe på å studere videre? Så kunne du jo prøvd å jobbe litt frivillig, både for erfaring og det sosiale. 

For de fleste er livet urettferdig, bare se ut i verden, og alle grusomheter som skjer. Men nå så er de som var slemme mot deg borte. Og du kan få et bedre liv, men det krever noen tøffe tak av deg og. 

Anonymkode: 3d7bc...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at livet er urettferdig er kanskje det som gjør det rettferdig. 

Anonymkode: 0ef00...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...