AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #21 Skrevet 20. desember 2018 Jeg foretrekker iphone, men kjøper aldri den nyeste modellen. Har kun hatt iphone 4 og iphone 6, som jeg fortsatt har. Det er jo bare å kjøpe en eldre modell så slipper man å punge ut så mye? Helt latterlig å bruke nærmere 10.000 eller mer for en mobil som bare varer i noen få år. Anonymkode: 3b1dd...587
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #22 Skrevet 21. desember 2018 Jeg forstår heller ikke at folk gidder å betale så mye, og allerede i begynnelsen sa jeg at en slik telefon aldri burde kostet mer enn 1500-2000kr. Men prisene bare øker og øker. Jeg ser også det samme på nettbrett og laptoper/macbook. Man betaler mer for design og merkevare enn den faktiske elektronikken på innsiden. Men vi har jo alltid den delen av befolkningen som tenker at det dyreste er det beste, og skal ha det beste penger kan kjøpe. Samt de som må finne noe å bruke penger på bare fordi pengene er tilgjengelige på konto. Men mobiltelefon er en veldig dårlig investering. Sikkert enda dårligere investering enn en ny bil. Anonymkode: 718a0...864
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå