Gå til innhold

Han blokkerte meg bare på snap...

Fremhevede innlegg

Skrevet

En fyr jeg har hatt litt sporadisk kontakt med dette halvåret blokkerte meg nettopp. Skal gå mer innpå det. Han har vist masse interesse og vært veldig på for å møtes. Jeg har selv hatt lyst, men valgt å ta det med ro og ikke chatte så masse før man har møttes. Foretrekker å bli kjent i virkeligheten fremfor endeløs og overfladisk chatting. Vi har også ringt og snakket på tlf en gang i 2 timer første dagen vi begynte å prate.

Etter en mnd hadde han sletta meg på snap. Jeg tenkte bare «ok vi har ikke snakket noe særlig heller så»... Så gikk det noen mnd og han tok opp kontakten igjen og spurte når jeg skulle til Oslo, at han ville ta meg ut på date osv. Jeg har sagt ja og vist litt interesse, men ikke i stor grad som han. Så om han blir forvirret av meg er jo det forståelig sånn sett. 

Hatt litt av og på kontakt, mest på hans initiativ. Så nå i natt da jeg så gjennom hvem som så på min story kunne jeg kunne se brukernavnet hans, altså han hadde blokkert meg. 

Ble ikke lei meg, men mer overasket. Hvorfor er han ikke voksen nok til å snakke med meg om han har et problem? Frister litt å sende han en melding hvor han ikke har blokkert meg da, eller skal jeg la det være? Kjenner jeg han rett, tar han sikkert kontakt igjen om noen mnd :)) Skal jeg da være kald og avvisende? Mister litt interessen for folk som gjør sånt...

Kvinne 21 år er jeg for de som lurer

Anonymkode: a35ee...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Kan virke som han har dame og tar kontakt når de krangler.  Sletter deg fordi hun har funni ut av deg. Uansett årsak så er jo ikke denne fyren noe å satse på eller tenke videre på, noen har sweettalkinga bare i kjeften og player i virkeligheten

Anonymkode: 64ee9...3b1

• Liker 4
Skrevet

Kommer det noe opp hvis du søker på snapchat-navnet hans?

Anonymkode: a18ad...a96

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fyr jeg har hatt litt sporadisk kontakt med dette halvåret blokkerte meg nettopp. Skal gå mer innpå det. Han har vist masse interesse og vært veldig på for å møtes. Jeg har selv hatt lyst, men valgt å ta det med ro og ikke chatte så masse før man har møttes. Foretrekker å bli kjent i virkeligheten fremfor endeløs og overfladisk chatting. Vi har også ringt og snakket på tlf en gang i 2 timer første dagen vi begynte å prate.

Etter en mnd hadde han sletta meg på snap. Jeg tenkte bare «ok vi har ikke snakket noe særlig heller så»... Så gikk det noen mnd og han tok opp kontakten igjen og spurte når jeg skulle til Oslo, at han ville ta meg ut på date osv. Jeg har sagt ja og vist litt interesse, men ikke i stor grad som han. Så om han blir forvirret av meg er jo det forståelig sånn sett. 

Hatt litt av og på kontakt, mest på hans initiativ. Så nå i natt da jeg så gjennom hvem som så på min story kunne jeg kunne se brukernavnet hans, altså han hadde blokkert meg. 

Ble ikke lei meg, men mer overasket. Hvorfor er han ikke voksen nok til å snakke med meg om han har et problem? Frister litt å sende han en melding hvor han ikke har blokkert meg da, eller skal jeg la det være? Kjenner jeg han rett, tar han sikkert kontakt igjen om noen mnd :)) Skal jeg da være kald og avvisende? Mister litt interessen for folk som gjør sånt...

Kvinne 21 år er jeg for de som lurer

Fatter og forstår ikke at du gadf å svare han etter at han blokkerte deg 1. gang!! Og du vurderer å svare om det blir en 2. gang?!?? Få deg litt selvrespekt!!

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Monky skrev:

Fatter og forstår ikke at du gadf å svare han etter at han blokkerte deg 1. gang!! Og du vurderer å svare om det blir en 2. gang?!?? Få deg litt selvrespekt!!

Hun sa jo at situasjonen var annerledes og forståelig første gang.. Dette har da ingenting med selvrespekt å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Men du legger jo opp til å bli behandlet sånn når du leker careless isprinsesse? Han sletter deg vel hver gang han får oppmerksomhet fra ei anna dame, og finner deg frem igjen når det ikke gikk veien eller noe sånt. Sikkert best for begge at det bare får ligge: er jo ikke noe annet en psykologisk krigføring/kald krig der uansett. 

Anonymkode: 75aae...f45

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, rambo skrev:

Hun sa jo at situasjonen var annerledes og forståelig første gang.. Dette har da ingenting med selvrespekt å gjøre. 

Det har alt med selvrespekt å gjøre!!

• Liker 1
Skrevet

Tror bare han har sine greier, så bare la det gå. Slike folk er slitsomme uansett. 

Anonymkode: 087d5...f53

• Liker 3
Skrevet

:)

Skrevet
11 timer siden, Monky skrev:

Makan til frekkhet!

Skrevet

Jeg gidder ikke se på alle i lista sine stories, det betyr ikke at jeg har blokkert dem... 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Jeg gidder ikke se på alle i lista sine stories, det betyr ikke at jeg har blokkert dem... 

Hva mener du? Jeg så at han hadde blokkert meg fordi jeg kunne kun se brukernavnet hans, også sto det «legg til» og det gikk ikke..

TS

Skrevet

.

Skrevet

Who cares? Tydelig en fyr som har mye greier på gang. Drit i han og blokker tilbake. Livet er for kort til sånne rare mennesker. 

Anonymkode: e4125...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...