AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 ikke pga lav interesse og stadig avvisning, men jeg vet bare ikke hvordan man flørter, jeg vet ikke hvordan en mann oppfører seg når han er interessert. Jeg er redd for å legge for mye i ting, men så får jeg også høre at jeg ikke skjønner at de prøver seg. Jeg har aldri hatt kjæreste og jeg har ikke hatt sex. og jeg er 28 år. Anonymkode: 56d16...d7b 1
Jentadi Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Slapp av og vær deg selv. Det kommer du som regel langt med😊 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, Jentadi skrev: Slapp av og vær deg selv. Det kommer du som regel langt med😊 nei. for jeg har en personlighet som ikke klaffer så lett med andre. Anonymkode: 56d16...d7b 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Du må bare tørre å ta noen sjanser. Anonymkode: 418ae...252
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Men har du prøvd å være på seriøse dager da, der man snakker om intensjonen i forkant og er åpne om at man er interesserte i hverandre og på jakt etter kjæreste? Sånn der småflørting og spill og gjetning og spørsmål om hva man skal i helgen fra en bekjent eller kollega er for diffust og for tenåringer. Skjønner godt du ikke helt syns det er greit å vite hva som er flørt og ikke. Voksne dater seriøst, prøv det:) Anonymkode: 33a8e...208
Jentadi Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: nei. for jeg har en personlighet som ikke klaffer så lett med andre. Anonymkode: 56d16...d7b Du kan jo ikke late som. Sannheten kommer jo for en dag. Hvis de ikke vil ha deg når du er deg selv, er de neppe en god match for deg. 1
Eplejuice123 Skrevet 13. desember 2018 #7 Skrevet 13. desember 2018 Vanskelig å gi noe råd Når vi ikke vet mer om deg. Personlighet og slik
Gjest Vanlig fyr Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 (endret) 17 hours ago, AnonymBruker said: nei. for jeg har en personlighet som ikke klaffer så lett med andre. Anonymkode: 56d16...d7b Der tar du garantert feil. Problemet er jo at vi mennesker putter på en maske og skjuler våre særegenskaper, altså det som gjør oss til oss. Hvis du er deg selv så vil du automatisk tiltrekke deg de som er som deg. Endret 13. desember 2018 av Vanlig fyr
McMary Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 Men du skulle ønske du hadde det? Har du vært forelsket? Jeg forstår ikke helt hva du vil med innlegget. Men i hvert fall så oppfører folk seg forskjellig, så det finnes ikke noen fasit, bare ledetråder. Jeg blikkflørter ikke med en mann eller viser stor interesse på annen måte med mindre jeg er skikkelig betatt, mens for andre er flørting bare en del av en hyggelig hverdag. Hvis du ønsker å oppnå noe, er mitt forslag at du lar ting eskalere. Vis mer og mer interesse og se om responsen er lik eller mer lunken. Send meldinger, ta kontakt om du er på samme sted som personen og snakk med han, hint om å gjøre noe sammen etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå