Gå til innhold

Er det innafor å ta hevn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

På sensommeren møtte jeg en fyr på Tinder. Vi var på 3 dater, og holdt mye kontakt mellom datene.  I starten ga han et inntrykk av seg selv som en veldig bra person, og at han var ute etter noe seriøst. Vi hadde det veldig hyggelig sammen, og vi snakket mye om mer dypere ting enn jeg tidligere har gjort så tidlig med en jeg dater. Etter en heftig natt sendte vi noen meldinger, og da jeg spurte om han ville treffes igjen til uken, svarte han at vi ikke hadde noe kjemi. Jeg ble ikke veldig lei meg, for vi hadde jo bare vært på tre dater, men det fikk meg virkelig til å tvile på meg selv. Klarer jeg ikke skjønne hva god kjemi er? Tror jeg menn liker meg uten at de gjør det? Er jeg innbilsk? Det gikk så inn på meg at jeg aldri kunne tenke meg å gå på date igjen. På tross av dette endte jeg plutselig på date med en utrolig flott fyr, ting har blitt litt seriøst, men jeg øver meg på å slippe han inn, for er så redd for å bli avvist igjen.

Så til hevnen! I dag matchet en i kollektivet mitt med han fyren som avviste meg. Alle i kollektivet vet om situasjonen og jeg ba henne gjøre det fordi jeg kjenner jeg har så lyst til å ta litt hevn. Jeg har så lyst til at han også skal få oppleve hvordan det er å betvile seg selv. De har begynt å chatte, og hun jobber for at de skal få god tone. Jeg har lekt med tanken om at hun skal avtale en date med han, men så kommer hun ikke, men "tilfeldig"  kommer jeg og han nye fyren og bare ser på at han må gå hjem alene. 

Jeg vet det høres ut som at jeg er helt besatt, men det er ikke det jeg lurer på nå :P!

Er det innafor å ta litt hevn? Og har du forslag til en passende hevn? 

Anonymkode: 55ee9...9e9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke innenfor å ta hevn. Han sa fra til deg at han ikke ønsket å forsette, og det er helt greit. 

Er jo bedre at han sier fra etter 3 dater enn etter 3 mnd. 

Anonymkode: 8cdf0...a85

• Liker 18
Skrevet

Jeg forstår ikke hva som skal hevnes? 

• Liker 14
Skrevet

Han brukte deg for sex:p 

Anonymkode: dd7d4...f2d

• Liker 1
Skrevet

Nei, herregud. Det er helt innafor å avslutte ting med noen man dater. Det blir for dumt å bli bitter for det. 

Anonymkode: 74b6e...bf9

• Liker 13
Skrevet

Nei, dette blir for dumt. Er dere 17 alle sammen?

Anonymkode: c12f3...ea7

• Liker 9
Skrevet

Nei ikke innfor å ta hevn. Her har du dessverre gått i den typiske "åh du dumme jente"-fella. Dere har kun hatt 3 dater, og møttes på Tinder. Å du gir ham sex. 

Du trenger ikke være en rakettforsker for å vite at det var kun det han var ute etter. Han kunne ikke vært tydeligere om han hadde hatt player skrevet i pannen. Her er det du som har driti deg ut om du var ute etter noe mer enn sex. Du har jo bare gitt det til ham, uten å være i forhold først. Da kan du selvfølgelig ikke slenge på forventninger etterpå. 

Viss du vil noe mer enn å finne noen å ha sex med, så kan du ikke gi det så lett fra deg. Og til en Tinder match ikke minst🤦🏻‍♀️

Ha tok imot noe som var gratis. Kan ikke straffe ham for å ta imot noe som blir kastet etter ham. Skjerp deg.

Anonymkode: f6706...85d

• Liker 1
Skrevet

Fjortis oppførsel kalles det.

Så bra at det finnes mannfolk som sier i fra hvis kjemien ikke er tilstede, før det går for langt. Og jeg forstår ikke hvorfor du skal hevne deg på han, når han ikke gjorde noe galt? Hadde det vært bedre om han ghostet deg?

Anonymkode: a6765...caa

• Liker 7
Skrevet

Hevn? For at han avsluttet med deg? Gi deg..

Anonymkode: 0a56f...717

• Liker 3
Skrevet

Det blir bare for dumt!

Anonymkode: d80d1...02c

• Liker 2
Skrevet

Hevn for hva? Fyren har ikke gjort noe galt. Du kommer til å få langt verre rykte enn han.

Anonymkode: e38b9...e93

• Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg forstår ikke hva som skal hevnes? 

Like idiotisk som å skrive :"TS har lokket han med sex."

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hevn for hva? Fyren har ikke gjort noe galt. Du kommer til å få langt verre rykte enn han.

Hvorfor skulle hun få verre rykte enn han?

Anonymkode: 2a0e4...cbe

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det innafor å ta litt hevn? Og har du forslag til en passende hevn? 

Nei, du er bare et dårlig menneske. enkelt og greit.

• Liker 1
Skrevet

Nei kutt ut da. Kan ikke hevne deg slik på en stakkars fyr bare fordi han avviser deg? Han sa nå ihvertfall fra... hadde han ghosta hadde jeg kanskje skjønt frustrasjonen men. Move on 🤗

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle hun få verre rykte enn han?

Fordi crazy kvinnfolk er generelt verre en dårlige menn, og denne fyren er strengt tatt ingen dårlig mann.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi crazy kvinnfolk er generelt verre en dårlige menn, og denne fyren er strengt tatt ingen dårlig mann.

Enig i at det ikke er noe å hevne. Uenig i at denne mannen ikke er dårlig.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at det ikke er noe å hevne. Uenig i at denne mannen ikke er dårlig.

Hvorfor er han dårlig?

• Liker 1
Skrevet

Er det egentlig hevn? la deg synke ned til ett enda lavere nivå? Vil vel heller si at med å ta hevn beviser du at du ikke var noe å samle på i utgangspunktet. Ønsker du virkelig framstille deg selv som ei femten år gammel skolejente som bruker andre for å ta hevn over noen man har møtt tre ganger? 
Det eneste du vil oppnå er at han innser at han gjorde ett meget fornuftig valg med å droppe deg den gangen. 

Anonymkode: a3c0e...0bc

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...