Nyskjerrige Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Heia, har dere noe som er viktig å tenke på når en skal bestille hotell i New York? Og hva med beliggenhet? Dersom dere har noen andre tips dere har da det gjelder New Tork blir jeg glad for å høre dem å;)
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Hotell i New York er generelt sett dyrt, så vær forberedt på priser fra 1500-2000 kr/natt og oppover. Vær klar over at prisene som først kommer opp på nett som regel ikke inkluderer skatter og avgifter, så den reelle prisen er en del høyere og den kommer gjerne først frem på siden der man skal gjøre bestillingen. Mange velger å bo i nærheten av Times Square og det er mange hoteller i det området, men personlig synes jeg ikke det er et spesielt hyggelig område å bo i. Veldig betongjungel, upersonlig og fullt av turistfeller (og turister). Om du velger noe litt lenger syd på Manhattan, f.eks. Meatpacking, Chelsea, SoHo, East Village osv. er det mye hyggeligere nærområder med små trivelige spisesteder, småbutikker osv. Anonymkode: 11f23...876
caroprins Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Personlig så valgte vi nettopp hotel på Times Square da jeg synes det er greit med gåavstand til det meste og er lite begeistret for undergrunnsbaner uansett hvor de befinner seg. Og taxi i New York er dyrt da de skal ha tips og. Vi bodde på Marriot Marqise . Et stort og høyt hotel. Veldig fint. Egentlig dyrt men jeg fikk det på tilbud via booking .com for 1000 kr natta. Det var et godt tilbud. Hadde rom i 35 etasje og rommet var stille og rolig . Ingen støy fra trafikk . Høyt oppe da. Da dette var første gang i den byen for oss så booket jeg på forhånd en dagstur der vi ble med en buss med guide hele dagen for å oppleve mye av New York inkludert en båttur på Hudson river. Det var veldig greit og veldg praktisk da vi fikk sett mye på kort tid . Vi reiste i julen. Var faktisk der på julaften og dro videre 2 juledag på cruise til Florida og Bahamas.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå