AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Jeg har holdt på med en fyr ganske lenge nå. Men er litt usikker på om han faktisk mener alvor eller ikke, set har vært litt kluss og frem og tilbake, så jeg må få snakket med han hva han faktisk vil. Men jeg bare lurer på en ting. Vi er venner på Facebook og på snap, MEN han har et par ganger spurt meg om Instagram mens han var hos meg. Gikk inn å sjekket profilen min og gikk ut igjen. Han han aldri prøvd å legge meg til som venn der. Jeg bare lurer på hva grunnen til dette er. Vi har begge privat konto. Liksom, siden vi er venner på Facebook og snap, og siden han har spurt/ sjekket Instagramen min men uten å legge meg til, så lurer jeg på hva dette kan være. Noen som har en ide om hvorfor ? Jeg er 22 og han er 29 ( hvis det er til noen hjelp) Anonymkode: ef60e...e85
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 Han er på min alder, og jeg kan si sikkert at flesteparten av oss 90modeller+/- er over facebook og ikke legger til folk som venner lenger. Dette er idiotiske verdier av deg å ha, at sosiale medier har så mye å si for hva som foregår. Legg heller verdi i hvordan han behandler deg face to face. Anonymkode: 48491...3c4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Legg han til du? Tipper han ikke har gjort det fordi han vil ikke du skal se hm er en fuckboy som følger og liker instababes i fleng Anonymkode: 92487...79d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå