pusla Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har søkt på en kjempeinteressant jobb, og har nå blitt innkalt til andre intervjurunde. Jeg synes det første intervjuet var veldig utfyllende, det var også ganske langt, og jeg følte at jeg fikk fortalt og svart på det meste. Så nå lurer jeg litt på hva vi egentlig skal prate om i neste runde. Jeg forstår at dette sikkert varierer, men har noen her vært på to intervjurunder, hva ble tatt opp andre gangen? Kan jeg forvente å bli grilla? De vil vel sikket kjøre meg litt ekstra på det de evt. er usikre på fra første runde?
vilde Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Mulig det er noen andre som intervjuer deg. Også mulig det er praktiske oppgaver etc, for å se hvordan du går frem for å løse problemer.
Vibs Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 2.gangs intervju er en anledning for dem og bli bedre kjent med deg, og for deg til å bli bedre kjent med firmaet og dine fremtidige(?) kollegaer. Prat rundt familie, venner, interesser, gjentakelser av spørsmål fra sist runde, gjentakelse av de samme spørsmålene de nettopp stilte deg anledning for deg til å spørre om ting du lurer på og til slutt kommer gjerne lønnskrav fra deg/lønnstilbud fra dem. Alt i alt mer av hva det ble pratet om første gang. Og det er gjerne flere tilstede enn sist.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 Da jeg var til 2.intervju tok jeg en mengde tester på data, og svarte på en rekke flere spørsmål om meg selv.
pusla Skrevet 3. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2005 Takk for informative svar, dette blir spennende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå