Skorpion72 Skrevet 7. mars 2002 #1 Skrevet 7. mars 2002 Er det noen her som skal gifte seg sommeren 2003, som allerede har kjøpt kjole?? Og hvis det, er det noen som har angret????
Engel Skrevet 7. mars 2002 #2 Skrevet 7. mars 2002 Prøve å holde meg unna brudesalongene fram til over sommeren. Har tenkt å begynne å kikke når de skal ha salg i høst. Men det er jaggu hardt å holde seg.. Men jeg skifter mening om kjolene jeg ser på nettet hele tiden, så da er jeg redd at hvis jeg kjøper kjole over et år i forveien kommer jeg til å angre... Kanskje bør man vente til de nye kjolene kommer inn før jul, men man kan jo gjøre et kupp på salget...12
Marte Skrevet 7. mars 2002 #3 Skrevet 7. mars 2002 Jeg skal gifte meg i år, men tror nok jeg ville ventet hvis jeg var deg. Hvis du ikke finner "den" kjolen da. Også er det jo salg igjen til høsten. Jeg kjøpte min på salg før jul. Kan spare en del penger der.
gleder meg! Skrevet 7. mars 2002 #4 Skrevet 7. mars 2002 Jeg skal gifte meg neste sommer!!! Og har tenkt å se på salg til høsten... Om jeg ikke finner den "perfekte" der så skal jeg leie, men da skal jeg vente med å se til neste vår!!!
Tyren Skrevet 7. mars 2002 #5 Skrevet 7. mars 2002 Jeg skal gifte meg 31.5.2003 og har kjøpt kjolen allerede! Den ble kjøpt i januar og jeg har ikke angret ett sekund.... og kommer nok ikke til å gjøre det heller!12
Ayla Skrevet 7. mars 2002 #6 Skrevet 7. mars 2002 Jepp har kjøpt kjolen allerede. Jeg bestemte meg allerede før jul men skal ikke gifte meg før i mai 2003. Om jeg angrer? både ja og nei jeg har enda ikke sett noen som "sier" det samme for meg. i tillegg kjøpte jeg den ett nummer for stort (ble anbefalt. Det var visst penere å sy inn enn ut?) mens den kjolen jeg prøvde var riktig str, men litt trang akkurat over puppene. Jeg vet at jeg blir flott, og prøver for min egen del og ikke titte så mye på andre kjoler. Jeg er jo fornøyd nå......så hvorfor se på andre kjoler....? Nei sannelig ikke lett!! 12
Line A. Skrevet 7. mars 2002 #7 Skrevet 7. mars 2002 Jeg skal gifte meg i August 02,men jeg var veldig tidlig ute med å kjøpe kjolen, ett år i forveien. Har ikke angret ett sekund,har sett mange kjoler etterpå,og vært på brudeshow, men det er ingen andre kjoler som frister. Men jeg var nok veldig heldig,fant kjolen på første sted jeg var,prøvde kun den og en til,men var aldri i tvil. Tror ikke det finnes noen "regler" for når man bør kjøpe kjolen sin. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå