AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Jeg har hunder som følger etter meg over alt i huset, og ligger i senga om natten.. Jeg er så vant til å ha dem rundt meg og tenker aldri over at de er der om jeg skal onanere. Bryr meg heller ikke om de ser på meg. Det er jo en hund, den forstår jo ikke, og om den mot alle odds skulle forstå hva jeg driver med, hva har det å si? De glemmer det jo med en gang. Kunne du hatt sex foran en hund? Har fått inntrykk av at mange synes det er "ekkelt" og forstår ikke det. Hvor går grensen? Og avhenger det av dyreart? Hva med en kanin? Hva hvis du hadde hatt sex i skogen og det var sau/elg eller rovdyr der? Anonymkode: 99bd2...4b2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Motbydelig. Anonymkode: 9f5a3...912 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 Hæ? Hunden min er ikke senga når jeg gjør det. Hun pleier å sove i stua eller i første etg. Jeg ville aldri hatt sex foran hunden min, hun hadde sikkert blitt sint da du hun ikke liker at andre har min oppmerksomhet. Hun skal alltid være midtpunktet når vi har/er på besøk. Anonymkode: ebd97...4dc
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Selv når vi er spontane og kaster oss over hverandre så koster det ingenting å lukke igjen døra etter oss så vi slipper å møte blikket til en fuckings hund når vi knuller. Onanering i samme rom som hunden har jeg nok gjort, men ser den på meg reiser jeg meg opp og går et annet sted. Ubehagelig, selvom jeg ikke akkurat tror at den tar seg nær av det... Anonymkode: 6520b...05e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Tar denne anonymt. Passet hund for kompis. Om kvelden runket jeg og kom tilfeldigvis til å sprute litt utover gulvet på soverommet. Hunden puffet plutselig døren opp, gikk inn, gikk så litt rundt og snuste, for så å slikke opp fra gulvet. Tenker på det hver gang jeg er på besøk hos kompisen min og han koser med hunden (hunden slikker han i ansiktet). Anonymkode: 1d62f...99a 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Skjønner ikke hvordan man i det hele tatt kan tenke over det og merke at det er en hund der, egentlig. Onanerer dessuten ofte i stua og jeg gidder jo ikke å flytte dem fra der de antageligvis sover og kaste de inn et annet sted og stenge dem inne. Da blir det jo bare piping og mas 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar denne anonymt. Passet hund for kompis. Om kvelden runket jeg og kom tilfeldigvis til å sprute litt utover gulvet på soverommet. Hunden puffet plutselig døren opp, gikk inn, gikk så litt rundt og snuste, for så å slikke opp fra gulvet. Tenker på det hver gang jeg er på besøk hos kompisen min og han koser med hunden (hunden slikker han i ansiktet). Anonymkode: 1d62f...99a Hahaha Anonymkode: 99bd2...4b2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 Jeg skjønner heller ikke hvorfor en hund skulle ta skade av at noen en sjelden gang onanerer i samme rom. Anonymkode: 72833...669 4
Gjest IommI Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner heller ikke hvorfor en hund skulle ta skade av at noen en sjelden gang onanerer i samme rom. Anonymkode: 72833...669 En sjelden gang? De fleste single gjør det vel 2-3 ganger om dagen? Aldri i verden om jeg ville gjort det med hunden i senga/sofaen. Yikes!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 Faren er vel at hunden kan få lyst til å bli med på moroa. Anonymkode: fa2a3...a72 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #10 Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, IommI skrev: En sjelden gang? De fleste single gjør det vel 2-3 ganger om dagen? Aldri i verden om jeg ville gjort det med hunden i senga/sofaen. Yikes! Er hunden alltid rundt føttene på de da? vet ikke jeg, har ikke hund selv. Anonymkode: 72833...669
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #11 Skrevet 12. desember 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner heller ikke hvorfor en hund skulle ta skade av at noen en sjelden gang onanerer i samme rom. Anonymkode: 72833...669 Hvorfor har hyppigheten en betydning? Jeg synes folk er veldig overdramatiske. Det er en hund. Anonymkode: 99bd2...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #12 Skrevet 12. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faren er vel at hunden kan få lyst til å bli med på moroa. Anonymkode: fa2a3...a72 Nei, egentlig ikke. Når de er vant til det gidder de sjelden å løfte hodet og titte etter deg. Anonymkode: 99bd2...4b2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #13 Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, egentlig ikke. Når de er vant til det gidder de sjelden å løfte hodet og titte etter deg. Anonymkode: 99bd2...4b2 OK, jeg har annen erfaring med det. Anonymkode: fa2a3...a72
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #14 Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: OK, jeg har annen erfaring med det. Anonymkode: fa2a3...a72 Hvordan da? Jeg har opplevd at hunder er interessert i underlivet, men det har ikke vært i forbindelse med onanering, har heller vært hannhunder som har merket at jeg har mensen f.eks. Anonymkode: 99bd2...4b2
Gjest IommI Skrevet 12. desember 2018 #15 Skrevet 12. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hunden alltid rundt føttene på de da? vet ikke jeg, har ikke hund selv. Anonymkode: 72833...669 Nei, men det føles ikke riktig å onanere/ ha sex i samme rom som hunden er i.
Gjest Monsieur Beau Skrevet 12. desember 2018 #16 Skrevet 12. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hunder som følger etter meg over alt i huset, og ligger i senga om natten.. Jeg er så vant til å ha dem rundt meg og tenker aldri over at de er der om jeg skal onanere. Bryr meg heller ikke om de ser på meg. Det er jo en hund, den forstår jo ikke, og om den mot alle odds skulle forstå hva jeg driver med, hva har det å si? De glemmer det jo med en gang. Kunne du hatt sex foran en hund? Har fått inntrykk av at mange synes det er "ekkelt" og forstår ikke det. Hvor går grensen? Og avhenger det av dyreart? Hva med en kanin? Hva hvis du hadde hatt sex i skogen og det var sau/elg eller rovdyr der? Anonymkode: 99bd2...4b2 Det jeg syns er ekkelt er at hundene er i sengen, ikke at du onanerer mens de "ser på"..... Hundefolk altså....
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #17 Skrevet 12. desember 2018 7 minutter siden, Monsieur Beau skrev: Det jeg syns er ekkelt er at hundene er i sengen, ikke at du onanerer mens de "ser på"..... Hundefolk altså.... Hvorfor er det ekkelt? :P Anonymkode: 99bd2...4b2
pessimistisk Skrevet 12. desember 2018 #18 Skrevet 12. desember 2018 Aldri opplevd noe med en hund, men jeg sluttet å onanere en gang katten kom inn, fordi den stirra sånn😂 Synes det blir litt creepy når dyrene liksom ser deg i øynene med dømmende blikk, og tenker det er like greit å lukke døren etter seg. Tviler på at hunden blir traumatisert. En ting som er sikkert er at jeg ikke hadde hatt sex foran en elg/rovdyr pga risikoen. Om jeg mot formodning skulle fått øyekontakt med en sau eller elg mens jeg har sex, tror jeg at hele seansen hadde blitt avbrutt med latter. 1
Gjest lidodo Skrevet 12. desember 2018 #19 Skrevet 12. desember 2018 En gang var katta mi bol å hadde seg foran øya mine, jeg tenkte bare på å få gitt bort kattungene...innafor?
Gjest lidodo Skrevet 12. desember 2018 #20 Skrevet 12. desember 2018 Har også blitt tørrpjegga av en hund...ffs ><
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå