AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Jeg er litt nysgjerrig på hva som anses som normalt/greit. Er det greit at unge barn har sex, eller burde foreldre stoppe dem? Jeg er nå 20 og fortsatt jomfru da jeg ikke har følt meg klar, men flere av mine venninner begynte å ha sex da de var 10-11 år gamle, noe som føles så fjernt for meg. Hvordan hadde du reagert om 11-åringen din hadde sex? Og når begynte du å ha sex selv? Anonymkode: faa59...b7d
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 12. desember 2018 Det er IKKE greit at 10-11 åringer har sex! Selvfølgelig skal foreldre forhindre dette, om de har mulighet. Anonymkode: d6dbf...70e 78
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er IKKE greit at 10-11 åringer har sex! Selvfølgelig skal foreldre forhindre dette, om de har mulighet. Anonymkode: d6dbf...70e Jeg tenker også det fordi det er små barn og de kan ikke ta et slikt valg, men det er vel ikke ulovlig heller. Hva hvis to barn på 8 år vil ha sex, liksom? Blir jo litt dårlig av tanken. Men 8 år gamle gutter er forhåpentligvis ikke helt "der" enda. Anonymkode: faa59...b7d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 11 åringer som har sex? Å herre... i min tid som 11 åringer så lekte vi boksen går... ingen tenkte på kjæreste, og i allefall ikke sex. Anonymkode: 2704f...7d7 33
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Dette tror jeg er svært sjelden. Jeg har selv en elleveåring i sjette klasse, og de er kjempesmå. Noen av dem er sammen, men de kysser ikke en gang - på det drøyeste er det snakk om en klem i friminuttet. Tror ofte det er omsorgssvikt/rus inn i bildet dersom barn på den alderen har sex. Anonymkode: c7406...888 34
Gjest IommI Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 (endret) Da jeg var elleve hadde jeg allerede røkt i 2 år, jeg hadde vært full flere ganger. Jeg tenkte på å ha sex, men jeg var mye eldre enn de fleste jeg veit om, da jeg hadde sex frivillig første gang sjæl. 11 år er alt for ungt. Endret 12. desember 2018 av IommI
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, IommI said: Da jeg var elleve hadde jeg allerede røkt i 2 år, jeg hadde vært full flere ganger. Jeg tenkte på å ha sex, men jeg var mye eldre enn de fleste jeg veit da jeg hadde sex frivillig første gang sjæl. 11 år er alt for ungt. Det høres helt vanvittig ut. Hvor var foreldrene dine? Anonymkode: d6dbf...70e 28
Linaa Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 i mine yngre dager, (da jeg var 14 år ca) så var jeg i Danmark, husker vi pratet med yngre gutter da vi var på en håndball cup, og vet ikke helt hvordan vi kom inn på det, men de var 10-11 å fortalte om at de har hatt sex å det er normalt osv.. Tenker det kanskje har også med at man får drikke alkohol i yngre alder også, så alt annet skjer tidligere også.. SKULLE jeg tro..sååå hva er egentlig normalt? det er "normalt" der, men ikke her? i dont know **tenker høyt** 1
SoWhat? Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 Eh. 10,11-åringer skal ikke ha sex nei. Hallo! Hadde ei venninne som hadde det på den alderen. Vi andre bare : ??? Kom fra et hjem med grov omsorgssvikt. Tror forklaringen ligger der. 18
Gjest IommI Skrevet 12. desember 2018 #10 Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres helt vanvittig ut. Hvor var foreldrene dine? Anonymkode: d6dbf...70e Jeg bodde på barnevernsinstitusjon fra da jeg var 8-9.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #11 Skrevet 12. desember 2018 Det er kriminelt, ulovlig og straffbart å ha sex med en 11-åring. Det heter strengt tatt ikke sex engang da, det dreier seg om overgrep. Anonymkode: 66ec1...993 11
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #12 Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, Linaa said: i mine yngre dager, (da jeg var 14 år ca) så var jeg i Danmark, husker vi pratet med yngre gutter da vi var på en håndball cup, og vet ikke helt hvordan vi kom inn på det, men de var 10-11 å fortalte om at de har hatt sex å det er normalt osv.. Tenker det kanskje har også med at man får drikke alkohol i yngre alder også, så alt annet skjer tidligere også.. SKULLE jeg tro..sååå hva er egentlig normalt? det er "normalt" der, men ikke her? i dont know **tenker høyt** Samtidig sier 10 år gamle gutter myte piss. Tror det viktigste uansett er at man er gammel nok til å kunne takle en graviditet og det er ikke en 11 åring. Anonymkode: 6f6fd...418 12
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #13 Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, IommI said: Jeg bodde på barnevernsinstitusjon fra da jeg var 8-9. Oi, beklager det. Men det må ha vært veldig dårlig kontroll på den institusjonen. Anonymkode: d6dbf...70e 9
SoWhat? Skrevet 12. desember 2018 #14 Skrevet 12. desember 2018 5 minutter siden, Linaa skrev: i mine yngre dager, (da jeg var 14 år ca) så var jeg i Danmark, husker vi pratet med yngre gutter da vi var på en håndball cup, og vet ikke helt hvordan vi kom inn på det, men de var 10-11 å fortalte om at de har hatt sex å det er normalt osv.. Tenker det kanskje har også med at man får drikke alkohol i yngre alder også, så alt annet skjer tidligere også.. SKULLE jeg tro..sååå hva er egentlig normalt? det er "normalt" der, men ikke her? i dont know **tenker høyt** Når begynte en å tro på gutter på den alderen? Greit at dansker er ( var ) mer liberale enn oss, men ærlig talt. 8
SoWhat? Skrevet 12. desember 2018 #15 Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, beklager det. Men det må ha vært veldig dårlig kontroll på den institusjonen. Anonymkode: d6dbf...70e Det er det ofte har jeg inntrykk av. Snakket med ei ung jente jeg, som bodde på en. Hun var veldig fortvilet fordi de ansatte ikke passet på! Har hørt flere historier, og en følger med på nyheter. Så triste greier, men det fins vel se udugelige også. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #16 Skrevet 12. desember 2018 Det er absolutt ikke greit at 11 åringer har sex. Jeg mener at om det skjer, så må man virkelig få hodet utav ræva og gjøre noe. Følge til og fra skolen. Ikke leke ute alene. Ingen lek bak lukkede dører og holde barnet under oppsyn til hen er 16! Er noe annet når det er snakk om barnevern og slikt, da det er lite oppsyn. Synd for de barna som bli utsatt for omsorgssvikt av de som skal redde dem. Anonymkode: 69f7e...500 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #17 Skrevet 12. desember 2018 Hæ!? 10-åringer som har sex? Hårreisende! Anonymkode: c5250...189 2
SoWhat? Skrevet 12. desember 2018 #18 Skrevet 12. desember 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er absolutt ikke greit at 11 åringer har sex. Jeg mener at om det skjer, så må man virkelig få hodet utav ræva og gjøre noe. Følge til og fra skolen. Ikke leke ute alene. Ingen lek bak lukkede dører og holde barnet under oppsyn til hen er 16! Er noe annet når det er snakk om barnevern og slikt, da det er lite oppsyn. Synd for de barna som bli utsatt for omsorgssvikt av de som skal redde dem. Anonymkode: 69f7e...500 Full overvåkning og tvangstrøye? Nei nei. Ikke løsningen. Hjelpe meg når det barnet blir 16 🤔 må nok andre virkemidler til. 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #19 Skrevet 12. desember 2018 31 minutter siden, IommI skrev: Da jeg var elleve hadde jeg allerede røkt i 2 år, jeg hadde vært full flere ganger. Jeg tenkte på å ha sex, men jeg var mye eldre enn de fleste jeg veit om, da jeg hadde sex frivillig første gang sjæl. 11 år er alt for ungt. Vel,jeg tror kanskje folk ble voksne/modne tidligere før. Ei jeg kjenner, tidlig utviklet, mista dyden i sommerferien mellom 5 og 6 klasse med en ungdomsskolegutt. Tidlig på den tiden, men 12-13 var slett ikke uvanlig. Spesielt ikke om du var litt lubben og velutviklet med tidlige bryster. Anonymkode: e4066...2c7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #20 Skrevet 12. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Vel,jeg tror kanskje folk ble voksne/modne tidligere før. Ei jeg kjenner, tidlig utviklet, mista dyden i sommerferien mellom 5 og 6 klasse med en ungdomsskolegutt. Tidlig på den tiden, men 12-13 var slett ikke uvanlig. Spesielt ikke om du var litt lubben og velutviklet med tidlige bryster. Anonymkode: e4066...2c7 Hvor langt tilbake i tid tenker du da? Anonymkode: d6dbf...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå