Gå til innhold

"Dette vet vi"

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så enig. Avisen i Norge er møkk! De styrer hva vi får vite i verden og ikke. Det er noe muffins med Norske nyhets greier. Vet ikke hva, men feks har jeg tatt dem i å lyge så vi skal tro noe helt annet. Ting er ikke svart hvitt og det er heller ikke nrk, bt, VG osv.. Aldri stol 100% på noe utwom det er helt klart at det er til å stole på

Amerikanske nyheter er mye bedre å følge med på og andre land sine nyhets kanaler og aviser. 

Anonymkode: be0c7...8ac

Velkommmen til konspiranoia 🙄

Anonymkode: 794d8...cdb

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette vet vi. Slik mister du "julefettet". Slik kler du deg til juleboret. Slik mister du ølmagen. Slik tjener du på aksjehandel. Slik sparer du til pensjonen. Slik takler du dagen derpå. De beste syden-tipsene. Nordmenns sex-vaner. . Er han psykopat? - Psykopat-fellene.  Så mye sex har nordmenn. Eksperter: {bla bla bla]. Forskning: {bla bla bla]. 

Anonymkode: 8db4a...89c

Jeg leste: hasjhandelen, og tenkte «ja, ja det var nå en ting å skrive om.»

• Liker 2
Skrevet

Du har skrelt banan feil hele livet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Gjør du denne tingen SÅNN? Å gjøre det på en annen måte vil endre livet ditt for alltid!

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommmen til konspiranoia 🙄

Lol har ikke det. Er ikke opptatt med det i hverdagen. Jeg har bare avslørt Norske aviser og nyheter flere ganger. Selv om du ikke gjør det trenger du ikke la det gå utover meg. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lol har ikke det. Er ikke opptatt med det i hverdagen. Jeg har bare avslørt Norske aviser og nyheter flere ganger. Selv om du ikke gjør det trenger du ikke la det gå utover meg. 

Mhmmmm

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva har du avslørt? Her må du nesten komme med eksempler og gjerne linker.

Anonymkode: 761ca...754

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

HVER ENESTE GANG det kjer noe dramatisk i verden, skal avisene komme med denne idiotsetningen.

Dette vet vi.

Er intenst lei av det.

Anonymkode: 79c9d...4a7

Du velger selv å lese de dårligste avisene i verden da.

Anonymkode: 8c50f...770

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du avslørt? Her må du nesten komme med eksempler og gjerne linker.

Fordi? Jeg trenger ikke å bevise noe som helst. Jeg kan legge til linker men dere har selv ansvar for deres eget liv. Jeg gidder ikke å grave frem det nå og bruke tid på dette for jeg har ikke trangen til å overbevise noe som helst for noen. Igjen dere har selv ansvar. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi? Jeg trenger ikke å bevise noe som helst. Jeg kan legge til linker men dere har selv ansvar for deres eget liv. Jeg gidder ikke å grave frem det nå og bruke tid på dette for jeg har ikke trangen til å overbevise noe som helst for noen. Igjen dere har selv ansvar. 

Du gjør som du vil, men da er det ikke lett å tro på deg.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør som du vil, men da er det ikke lett å tro på deg.

Og jeg skulle bry meg fordi? Jeg kjenner ikke dere.. Who cares hva dere tror på.. 

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette vet vi

Skrevet
1 time siden, Duckie skrev:

Når jeg har fått tenkt meg litt om, synes jeg i grunn det bare er positivt, og jeg klikker meg alltid inn på de artiklene. Da vet jeg at det kommer frem fakta og en grei oversikt. Det som er enda mer irriterende er "NORSKE OLA (59) BEFANT SEG KUN 21 KVARTALER FRA DER TERRORANGREPET SKJEDDE", med utgreininger om hva han mener og tenker og føler og ser og opplever fra andre siden av byen som turist. Og hvor fælt det er at ferien blir ødelagt.

Så enig. Dette er det dummeste og flaueste jeg leser. Snakk om å sno seg på forferdelige hendelser for 15 minutters berømmelse. Og som regel så har jo disse personene vært langt unna hendelsesstedet, ev bare vært i samme byen. Flaut rett og slett. 

Anonymkode: 41488...e13

• Liker 4
Skrevet

Alt clickbait-søppel med overskrifter av typen DU VIL IKKE TRO HVA SOM SKJEDDE NÅ!!!!!!!! eller noe lignende. 

Jeg veit ikke hva som er mest patetisk: Latterlige nettaviser som spyr ut slikt piss, eller idioter som trykker på all mulig dritt... 

Anonymkode: 60480...30e

Skrevet

Jeg synes "dette vet vi" er helt innafor, enkelt og greit, og bedre enn et alternativ som "vi deler vår oversikt om *hendelsen* med deg" liksom. 

Skrevet

Jeg synes faktisk det er rimelig spesielt å sammenlikne overskrifter som "Dette vet vi" med all mulig og umulig clickbait. 

"Dette vet vi" er en klar beskjed om at her kommer faktaene, ryddig oppstilt. Avisene er også ganske flinke til å holde igjen denne overskriften til når det skjer noe alvorlig, noe folk ønsker å følge med på og som sannsynligvis vil føre til masse skriverier og spekulasjoner. Da vet vi at når vi går inn på "Dette vet vi" får vi fakta uten spekulasjoner og følerier, og uten overdramatisering fra nordmannen som kom fra det på hengende håret fordi han kjørte forbi den byen på bare 5 mils avstand for to uker siden ...

Anonymkode: 75e71...05d

• Liker 2
Skrevet

For ikke å snakke om den forslitte "SLÅR ALARM". Alltid noen som slår alarm. Så skjer det mindre enn ingenting etterpå. I likhet med "Ekspertene sier". Så stemmer det stikk motsatte pga de har ikke peiling.

Bare vas.

• Liker 2
Skrevet

Sluttet å se på nyheter, stort sett bare negativt og unødig info.

Anonymkode: f0e9b...eb5

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

For ikke å snakke om den forslitte "SLÅR ALARM". Alltid noen som slår alarm. Så skjer det mindre enn ingenting etterpå. I likhet med "Ekspertene sier". Så stemmer det stikk motsatte pga de har ikke peiling.

Bare vas.

Og alle som RASER!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...