AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Nå holder jeg på å gå på veggene her. Kvalmestillende medisiner har nesten ingen effekt på meg og ingefærte virker bare en kort stund. Kvalmen kommer av cellegift men det er ikke så mye legene kan gjøre når alle kvalmedempende medisiner er utprøvd uten god effekt, så jeg tar gjerne imot kjerringråd eller andre tips. Anonymkode: 15c7a...274
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 En teskje karve i kaldt vann. Du kan forsøke fennikkelte Vann med sitron Cola Anonymkode: 7601e...928 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 For meg fungerer paprika chips og Solbærsirup. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Salt. Spist enten noe med salt eller bare prøv å få i deg salt og drikk ned med vann. Du får kjøpt fruktsalat i butikken som skal blandes med vann. Dette smaker ikke så ille og virker helt supert å meg. Tror hvertfall det het frukt salt. Hvitt pulver i lilla innpakning typ plast faske? Om de ikke har endret utseende. Er en noen år siden jeg har brukt det. Anonymkode: cf3a0...812
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Frukt salt *** ikke fruktsalat! Anonymkode: cf3a0...812
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Min redning er lysegrønn iste med lime (kommer på 0.5 og 1 liters flaske, fra Sunniva), iskald. Den inneholder sukker og smaker friskt, men uten kullsyre. Cola er det siste jeg får lyst på! Ellers tørr mat som loff eller boller, kanskje med smør eller noe salt pålegg. Bananer går ofte fint, og mørk sjokoladekake/muffins av alle ting... Men må være tørt Jeg opplever at hvis jeg får i meg litt å drikke eller spise så føler jeg meg bedre. Ellers har jeg god effekt av reisesykemedisinen Postafen, blir mindre dårlig og mer trøtt så jeg får sove, men det har du sikkert prøvd ❤️ Anonymkode: c9e13...df6 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 Drikke Cola Farrisvann med frisk smak, feks limeSpiselig Salt sørlandschips, salte skruer Lys baguette/loffAnnet Ingefærtabletter (fra helsekost, brukes gjerne mot reisesyke) Reisesykearmbånd kan hjelpe noe Hasj Anonymkode: 33d34...12c 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 God bedring! ❤️ Anonymkode: 33d34...12c 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drikke Cola Farrisvann med frisk smak, feks lime Spiselig Salt sørlandschips, salte skruer Lys baguette/loff Annet Ingefærtabletter (fra helsekost, brukes gjerne mot reisesyke) Reisesykearmbånd kan hjelpe noeHasj Anonymkode: 33d34...12c Hasj hehe Anonymkode: cf3a0...812
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #10 Skrevet 12. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drikke Cola Farrisvann med frisk smak, feks limeSpiselig Salt sørlandschips, salte skruer Lys baguette/loffAnnet Ingefærtabletter (fra helsekost, brukes gjerne mot reisesyke) Reisesykearmbånd kan hjelpe noeHasj Anonymkode: 33d34...12c Du vet at du begikk et regelbrudd? Det er ikke lov å anbefale eller oppfordre noen til å begå et lovbrudd. Skam deg! Anonymkode: ca588...170 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #11 Skrevet 12. desember 2018 Tusen, tusen takk for alle gode råd! Her er det mye som skal prøves. Jeg fikk faktisk ordentlig lyst på paprikachips Jeg gleder meg som bare det til februar, når jeg endelig er ferdig med cellgiftkurene. Anonymkode: 15c7a...274
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå