ERnurse Skrevet 12. desember 2018 #1 Del Skrevet 12. desember 2018 Kan noen fortelle meg hvorfor det brått ble slutt på samarbeid og vennskap mellom de to? Gamle innlegg på insta er de sammen hele tiden og "like'er" alt de ligger ut til hverandre... nå er det helt stille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klomf Skrevet 12. desember 2018 #2 Del Skrevet 12. desember 2018 Kanskje de var mer "på" i sosiale medier for å rette ekstra oppmerksomhet til samarbeidet sitt. X-life skriver om "Tufte & Funky": "Sommeren 2016 ble Tufte & Funky etablert av Lasse Tufte og Jørgine Vasstrand som et felles foretak som skal promotere trenings og livsstil. Sammen reiser de rundt i Norge og avholder "Tren Sammen" workshops. I tillegg har de skrevet flere bøker sammen og utvikler i disse dager nye produkter som vil lanseres her så snart de er tilgjengelige."Kilde På nettsiden til Tufte & Funky står det at siste arangement var 31.august og 2. september i år. Det er jo ganske nylig, så kanskje de ikke er så "på" lenger fordi det er mange som har blitt interessert og melder seg på arrangementene. For alt vi vet er de sikkert gode venner fremdeles, bare ikke så mye i mediebildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 12. desember 2018 #3 Del Skrevet 12. desember 2018 Kanskje han er sjalu på Vegard Harm 🤐 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjarlos Skrevet 12. desember 2018 #4 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Jeg reagerte også veldig på dette - men det var etter å ha sett bloggerne-episoden hvor funky dro på treningsleir sammen med han og vlogget alt til tv 2's Bloggerne. Der synes jeg han virket så irritert og uinteressert i henne hele tiden. Satt alltid og holdte på med sitt i bakgrunnen. Selv når det kun var de to i hvert sitt flysete ved siden av hverandre på vei ned til varmen. Han virket rett og slett som han ikke ønsket å være der i det hele tatt, og av det vi fikk se via Bloggerne var det ingen god match eller morsomme øyeblikk de to i mellom... 🤔 Endret 12. desember 2018 av kjarlos 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 12. desember 2018 #5 Del Skrevet 12. desember 2018 Tufte ble bytta ut med Harm og ble 10 GANGER bedre! 😂 For min del kan heller Vegard bli med på treningsleir etc DET hadde vært noe det!😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ERnurse Skrevet 12. desember 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 12. desember 2018 2 timer siden, kjarlos skrev: Jeg reagerte også veldig på dette - men det var etter å ha sett bloggerne-episoden hvor funky dro på treningsleir sammen med han og vlogget alt til tv 2's Bloggerne. Der synes jeg han virket så irritert og uinteressert i henne hele tiden. Satt alltid og holdte på med sitt i bakgrunnen. Selv når det kun var de to i hvert sitt flysete ved siden av hverandre på vei ned til varmen. Han virket rett og slett som han ikke ønsket å være der i det hele tatt, og av det vi fikk se via Bloggerne var det ingen god match eller morsomme øyeblikk de to i mellom... 🤔 Hmm vet du hvor jeg kan finne den episoden? Med tanke på det forholdet de hadde så var jeg helt sikker på at han var homofil... hadde nok hatt vanskelig for å sett min kjæreste ha et sånt nært og ikke minst kroppsnært forhold til en heterofil dame. Tipper han var hodestups forelsket i henne .... så ble det kræsj... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 12. desember 2018 #7 Del Skrevet 12. desember 2018 Hun svarte i et kommentarfelt at de vokste fra hverandre samarbeidsmessig, men at det ikke var noe dramatisk ved det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 12. desember 2018 #8 Del Skrevet 12. desember 2018 De hadde vel et prosjekt med startdato og sluttdato og etter bok nr to var de kanskje litt ferdige og gira på nye ting. Tror ikke de hadde laga to bøker sammen om de ikke trivdes med hverandre. Mange av arrangementetene var for å promotere boka. Og sånt har en begrenset varighet mtp å engasjere å være relevant og nytt og spennende. Synes ikke det er noe å spekulere i her. La det ligge. Gi folka fred. At Tufte virka kald eller lite engasjert på en scene eller to i bloggerne kan skyldes at Han ikke hadde noe ønske om å delta i programmet. At han ikke vil være del av noe bloggsirkus. Må jo ærlig si at jeg heller ikke ville likte å være del av en lsik tv-serie.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ERnurse Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #9 Del Skrevet 13. desember 2018 10 timer siden, Lill3My skrev: De hadde vel et prosjekt med startdato og sluttdato og etter bok nr to var de kanskje litt ferdige og gira på nye ting. Tror ikke de hadde laga to bøker sammen om de ikke trivdes med hverandre. Mange av arrangementetene var for å promotere boka. Og sånt har en begrenset varighet mtp å engasjere å være relevant og nytt og spennende. Synes ikke det er noe å spekulere i her. La det ligge. Gi folka fred. At Tufte virka kald eller lite engasjert på en scene eller to i bloggerne kan skyldes at Han ikke hadde noe ønske om å delta i programmet. At han ikke vil være del av noe bloggsirkus. Må jo ærlig si at jeg heller ikke ville likte å være del av en lsik tv-serie.. Forholdet deres var ikke bare profesjonelt ref Lasses bursdagshilsen til jørgine og x antall andre innlegg på sosiale medier. La folka være i fred? Når de promoterer forholdet sitt i full offentlighet for at vi skal se dem, så er det vel ikke så rart at folk etterlyser hva som har skjedd, med tanke på at det ble brått slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moreno Skrevet 13. desember 2018 #10 Del Skrevet 13. desember 2018 Han har vel også fått seg kjæreste, så kanskje derfor fokuset hans er mindre på funky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 13. desember 2018 #11 Del Skrevet 13. desember 2018 Var han ikke forloveren hennes i bryllupet da? Helt ute av varmen er han nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 15. desember 2018 #12 Del Skrevet 15. desember 2018 Funky har fått enda et barn og tufte har fått kjæreste. De skal fortsatt ha felles treningsreise til kypros til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg