Gå til innhold

Otto Jr - ung og pissed


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om den sangen? Synes dere at den sangen er noe for en gjeng med 13 åringer? Det synes ikke jeg. Teksten er helt hårreisende! 😮 

Anonymkode: 72cf5...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet? De er tenåringer, ikke treåringer. Anonymkode: 4b002...3eb

De er akkurat fylt tretten, ikke tjue. Det er problemet. Det er barn det dreier seg om. Jeg likte den ikke. 

Anonymkode: 09701...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Husker eg og typen høyrde på den for et par dager sida, og eg sa til han at om Otto Jr sang denne sangen i dag, hadde barnevernet komt på døra :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er akkurat fylt tretten, ikke tjue. Det er problemet. Det er barn det dreier seg om. Jeg likte den ikke. 

Anonymkode: 09701...fe7

Akkurat fylt tretten? Hadde alle bursdag sent på året? De er tenåringer og går på ungdomsskulen. 

Denne sangen er ikke noe verre enn mange andre sanger som har hatt fast spilletid på radio. Ref Karpe diem som synger «alle skal bli knulla» osv, eller 2pac som sang «that is why i fuck your bitch you fat mother fucker». Og husker dere luxus leverpostei? De tekstene var ille, sammenlignet med Ts sin sang. Jeg skjønner ikke hvordan de sangene skal kunne skade en trettenåring? En trettenåring som garantert har mobil og sikkert spiller fortnite.

 Å (forsøke og) forhindre en gjeng trettenåringer fra å høre denne sangen, det blir litt «nord-korea» for meg. 

Anonymkode: 4b002...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...