Gå til innhold

Hvordan skal dette tolkes?

Fremhevede innlegg

Gjest Vanilje99
Skrevet (endret)

Hvordan skal jeg tolke det når en gutt er veldig flørtere og hyggelig når han har drukket, men ganske kald og avisende når han er edru?

Endret av Vanilje99
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Vanilje99 skrev:

Hvordan skal jeg tolke det når en gutt er veldig flørtere og hyggelig når han har drukket, men ganske kald og avisende når han er edru?

Som ute etter å få seg et ligg 

Anonymkode: b0e53...7e5

• Liker 6
Skrevet

*Fyllaligg

• Liker 3
Skrevet

Grei nok for sex med ølbriller på, ikke bra nok som mer antagelig. Bitch up neste gang han er full, for samme hva: så er han en kjip faen. 

Anonymkode: 238a9...e06

• Liker 3
Gjest Vanilje99
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grei nok for sex med ølbriller på, ikke bra nok som mer antagelig. Bitch up neste gang han er full, for samme hva: så er han en kjip faen. 

Anonymkode: 238a9...e06

Altså greien er det at jeg sov hos ham, og da var han slik neste morgen (flørtete osv) og han spurte om jeg ville finne på noe noen dager etterpå, men etterhvert så ble han ganske kald og overlegen (eller jeg tolker det  sånn ihvertfall)

Skrevet
33 minutter siden, Vanilje99 skrev:

Altså greien er det at jeg sov hos ham, og da var han slik neste morgen (flørtete osv) og han spurte om jeg ville finne på noe noen dager etterpå, men etterhvert så ble han ganske kald og overlegen (eller jeg tolker det  sånn ihvertfall)

Søt kun for å få mer sex. Bryr seg ikke noe utover det 

• Liker 1
Gjest Vanilje99
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søt kun for å få mer sex. Bryr seg ikke noe utover det 

Jeg har ikke hatt sex med han engang

Skrevet (endret)

Det er ikke lett å tolke, men har opplevd den type atferd når menn er redd for følelsene eller ikke tør å vise dem. Har selv blitt slik viss jeg ikke vet hvordan håndtere det hele. 

Endret av Mass
Gjest Vanilje99
Skrevet
27 minutter siden, Mass skrev:

Det er ikke lett å tolke, men har opplevd den type atferd når menn er redd for følelsene eller ikke tør å vise dem. Har selv blitt slik viss jeg ikke vet hvordan håndtere det hele. 

Blir veldig usikker, siden en gang vi var alene (dette var tilfeldig, siden de andre gikk ut uten at vi merket det), så var han veldig mild og kjærlig og strøk meg på kinnet ogsånn, men han snakket på samme måte som han ellers gjør når han er edru. Så jeg aner ikke hvordan jeg skal anse situajsonen, siden det er ganske kleint mellom oss nå

Skrevet

Uff

Anonymkode: 584ac...be7

Gjest Vanilje99
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff

Anonymkode: 584ac...be7

Til spørsmålet eller situasjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...