Gå til innhold

Ansiktsrens

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Allesammen,

er det noen som har en god ansiktsrens å anbefale? Jeg har slike svarte prikker og små hull i ansiktet og diverse urenheter som jeg vil ha bort. NOEN TIPS? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det du kan prøve er 5 trinns hudpleieprogram fra Biogime. Den er grei i kamp mot svarte prikker og arr. Men det du må være klar over er at arr forsvinner ikke over natten. Det er en lang prosess å bli kvitt de.

Biogimes produkter er generel veldig gode. De normaliserer huden.

Gjest manic
Skrevet

Biogime tror jeg ikke jeg ville prøvd, de virker useriøse med henhold til måten å drive reklame på, dessuten var jeg inne på siden deres og de har noen virkelig rare før og etter bilder :ler: Bildene ser jo ut som de er tatt på for over femten år siden...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det at bildene ser gamle ut gjør vel ikke produktene verre? ;)

Ha en god dag manic! :-)

Gjest manic
Skrevet

Hehe, før og etter bilder som ser ut som de er i tatt i Russland for 20 år siden er ikke med på øke troverdigheten til dette produktet :) Men det er bare min mening og meninger er det så mange av her inne :)

Ha en flott dag da!

Skrevet

Jeg ville prøvd Kanebo Oil Control Wash and Mask morgen og kveld og som maske etter peeling 2 ganger i uka. (Skrubb: for eks Kanebo Silk Peeling Powder) Prisen er høy,men disse produktene varer i evigheter...

Kan jo også prøve MD Formulations glycare lotion.

har noenlunde samme problemer som deg og disse produktene kan jeg trygt anbefale!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...