Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Hei Allesammen, er det noen som har en god ansiktsrens å anbefale? Jeg har slike svarte prikker og små hull i ansiktet og diverse urenheter som jeg vil ha bort. NOEN TIPS?
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Det du kan prøve er 5 trinns hudpleieprogram fra Biogime. Den er grei i kamp mot svarte prikker og arr. Men det du må være klar over er at arr forsvinner ikke over natten. Det er en lang prosess å bli kvitt de. Biogimes produkter er generel veldig gode. De normaliserer huden.
Gjest manic Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Biogime tror jeg ikke jeg ville prøvd, de virker useriøse med henhold til måten å drive reklame på, dessuten var jeg inne på siden deres og de har noen virkelig rare før og etter bilder Bildene ser jo ut som de er tatt på for over femten år siden...
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Det at bildene ser gamle ut gjør vel ikke produktene verre? Ha en god dag manic! :-)
Gjest manic Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 Hehe, før og etter bilder som ser ut som de er i tatt i Russland for 20 år siden er ikke med på øke troverdigheten til dette produktet Men det er bare min mening og meninger er det så mange av her inne Ha en flott dag da!
Uma Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 Jeg ville prøvd Kanebo Oil Control Wash and Mask morgen og kveld og som maske etter peeling 2 ganger i uka. (Skrubb: for eks Kanebo Silk Peeling Powder) Prisen er høy,men disse produktene varer i evigheter... Kan jo også prøve MD Formulations glycare lotion. har noenlunde samme problemer som deg og disse produktene kan jeg trygt anbefale!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå