Gå til innhold

Bli kjæreste med sjefen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og sjefen min har funnet tonen. Vi er begge aktive dansere og er interessert i en del av de samme tingene. Og nå er spørsmålet: har vi lov til å bli kjærester? Jeg vil gjerne ta steget videre med henne, men noe i meg er usikker på domnmen fra våre andre kollegaer og omgivelser. Vi er en mindre avdeling.

På forhånd takk.

Anonymkode: 067ce...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke smart! Da bør en av dere i såfall begynne på en annen avdeling eller bytte jobb.....

Anonymkode: d52df...31d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Vi tenker at vi må ha et definert skille på hva vi drøfter sammen, slik at de vet jeg ikke vet noe om lederoppgavene hennes. Jeg tror hun fint kan forfordele likt til de ansatte.

Anonymkode: 067ce...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av dere må bytte avdeling. Utenom det er det ikke noen «big deal» å være sammen med noen i samme firma. Der jeg jobber er det flust av kjærestepar og ektefolk på tvers av avdelingene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke smart!!! Gått i den fella mer enn en gang. Tror det skal gå såå fint, helt til 💥

Anonymkode: 2db50...6e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke smart!!! Gått i den fella mer enn en gang. Tror det skal gå såå fint, helt til 💥

Anonymkode: 2db50...6e9

 

Helt til hva?

Anonymkode: 067ce...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har konkrete erfaringer å dele, både der det har gått bra og ikke gått bra?

Anonymkode: 067ce...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Helt til hva?

Anonymkode: 067ce...1a8

Helt til det smeller vel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke smart!!! Gått i den fella mer enn en gang. Tror det skal gå såå fint, helt til 💥

Anonymkode: 2db50...6e9

Er dine erfaringer obligatoriske for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke smart!!! Gått i den fella mer enn en gang. Tror det skal gå såå fint, helt til 💥

Anonymkode: 2db50...6e9

Du er en "slow learner" med andre ord :ler:

TS, det kan gå bra og det kan gå dårlig, men aller første bør du finne ut om firmaet har en policy rundt dette, og ja, en av dere bør nok absolutt skifte avdeling (hvis mulig).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sofia2018

ÅÅÅÅ yes jeg er faktisk gift med han i nåtid. Vi var ærlige mot gjengen vi jobbet med og det var et par som trakk på nesa men det gikk bra det også. Vi var påpasselige om å la jobb være jobb. Det betyr  at jeg ikke tok på meg tillitsverv og at vi laget en avtale om at når vi åpnet døra hjemme var jobben nettopp det, jobb og vi drøftet aldri noe med jobben hjemme. Klart at nå er begge i helsevesenet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av dere bør bytte avdeling, dette er å be om trøbbel. Den som er sjef bør ta det opp med sine overordnede så raskt som mulig. 

Anonymkode: 8f56c...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet i kommunen, var vi pliktig til å melde i fra til ledelsen om man inngår et forhold med en kollega. En av oss blir da flyttet til en annen avdeling

Anonymkode: a0907...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glemte å si at dette er kommunalt, men det virker ikke som det vil bli noe problem. Hun har snakka med ham over oss sin som sier at sålenge vi er transparante vil ikke kommunen legge seg opp i våres relasjon. Takk for alle gode innspill :)

Anonymkode: 067ce...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...