Gå til innhold

Menn med veldig langt hår...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en ung mann med veldig langt hår. Akkurat nå rekker det til midt på rumpa, men jeg sparer til enda lengre (gjerne til knærne hvis det vil bli så langt). Tar veldig godt vare på det, og stusser et par cm hvert år for å holde det fint. Hva mener damene om så langt hår på menn? :)

Anonymkode: 2bb5a...38d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fint, dersom vedkommende kler det, men et fryktelig styr for å unngå å vikle seg inn i det, når man har sex. 

Jeg tenker altså at hår som rekker noe særlig ned for midt på ryggen, er upraktisk, både for kvinner og menn. 

Glemte også at det er kjedelig med mye lange hår som vikler seg inn i robotstøvsugeren, at det tar lang tid for å vaske alt håret og at det er vanskeligere å headbange med knelangt hår. 

Dette er nok vanskelig å få til, uten å forårsake øyeskader hos kompisene og eventuelt å tråkke i eget hår.

Endret av absinthia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempeflott med langt velstelt hår, på både kvinner og menn!!

Anonymkode: 0f547...3d5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, absinthia skrev:

Det er fint, dersom vedkommende kler det, men et fryktelig styr for å unngå å vikle seg inn i det, når man har sex. 

Jeg tenker altså at hår som rekker noe særlig ned for midt på ryggen, er upraktisk, både for kvinner og menn. 

Glemte også at det er kjedelig med mye lange hår som vikler seg inn i robotstøvsugeren, at det tar lang tid for å vaske alt håret og at det er vanskeligere å headbange med knelangt hår. 

Dette er nok vanskelig å få til, uten å forårsake øyeskader hos kompisene og eventuelt å tråkke i eget hår.

TS her. Ja, det begynner allerede å bli ganske upraktisk, men jeg elsker å ha langt hår, så det får jeg bare leve med :)  Klarer ikke klippe meg heller... har fått frisørskrekk etter at håret ble langt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

troll

Anonymkode: dd8f7...99f

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er heslig med langt hår på menn. Det skal ikke være mye lenger enn nedenfor ørene før jeg syns det er nistygt. 

Anonymkode: 76710...494

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig grusomt! Klarer ikke sveipe fort nok på tinder når noen menn med langt hår dukker opp 😵😵😵😵

Sorry, når håret kan samles i en hale da er det for langt 😳 

Er dem som liker det, men dette er en av mine store turnoffs!

Anonymkode: c57e7...cb4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett en mann eller kvinne som har kledd hår til midt på rumpa, eller til knærne. 

Anonymkode: c9842...d35

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sett en mann med så langt hår, men har sett de med hår til midt på ryggen. Synes det er veldig fint eller det er ikke alle som kler det, men de som gjør det er det noe spesielt med.

Jeg har egentlig alltid likt det :)

Anonymkode: a445d...b5e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at du har den lengden du selv foretrekker, så er det alltid noen jenter som liker det :) For du vil jo at jenta skal like deg for den du virkelig er, ikke at du må klippe håret kort og så vil hun like og akseptere deg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det ser ustelt ut med gutter som har for langt hår, for å være ærlig. Det er kanskje ikke innafor i dagens samfunn og likestilling men synes generelt ikke gutter er fine med langt hår, en og annen kan sikkert kle det men sjansen er stor for at jeg hadde syntes personen var kjekkere etter en hårklipp. Men det er jo bare meg og min preferanse, hva du gjør eller hva andre gjør har jeg ingenting med, og jeg ville aldri rett ut sagt at jeg synes noen var lite fin på håret. Er veldig for at alle skal gjøre som de vil og være slik som de selv er fornøyd med 😊 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være veldig vakkert, hvis det er tykt og velstelt. Pistrete med høye viker derimot. Nei. Damer med kort sveis kan være vel så schtøgt, til alle dere som hater på menn med langt hår btw.

Anonymkode: 7a994...8b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater langt hår på gutter, skikkelig fælt. Synes rett og slett bare det ser for feminint ut, selv om håret kanskje er fint i seg selv blir det bare så jentete 

Anonymkode: 6170e...f73

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har langt hår selv og er veldig glad i håret mitt, så skjønner at du ikke vil klippe det :) Men du spør jo. Alt handler jo ikke om å være attraktiv for det andre kjønn heller, mer om å trives med seg selv 

Anonymkode: 6170e...f73

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...