Gå til innhold

Forhold og nyttår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr ganske lenge nå, og vi har snakket litt om det er på tide å starte et forhold. Skal snakke med han mer om dette selvfølgelig, men hvis det blir til at vi går inn i et forhold nå, er det innafor å feire (eller ihvertfall spør) om å feire nyttårsaften med han i år? Eller er det «for tidlig» hvis vi nettopp har gått inn i et forhold? Vil ikke skremme han vekk, men når man er i et forhold så er vel det ganske «normalt» å feire sammen. Han burde vel bare være glad at jeg spør og ha lyst til det? Har snakket mye om han til den ene venninnen min, og hun sa det hadde vært koselig hvis jeg og han jeg dater feiret nyttår sammen med henne og hennes kjæreste. (Hvis jeg ender opp i et forhold med han da) 

Anonymkode: d27a8...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt klart innafor å spørre om det :) Men siden forholdet er så nytt, så må du også respektere hvis han allerede har lagt planer for nyttårsaften tenker jeg (for eksempel med kompisgjengen eller familien). :) 

Anonymkode: fcb10...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det helt naturlig å feire sammen med kjæresten :)

Anonymkode: 1ca69...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å feire sammen så å spørre om å møtes ila kvelden er helt innafor. Inviter han også på parmiddagen men regn med at han også vil være med venner enten til middag eller fest og at dere ikke bare er dere to og ditt vennepar hele kvelden. 

Anonymkode: 6fb16...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt å feire sammen. Men det er ikke ensbetydende med pardate sammen med dine venner.  Her må du og han legge planer sammen. Snakk med ham, ikke snakk med dine venninner eller KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en fyr ganske lenge nå, og vi har snakket litt om det er på tide å starte et forhold. Skal snakke med han mer om dette selvfølgelig, men hvis det blir til at vi går inn i et forhold nå, er det innafor å feire (eller ihvertfall spør) om å feire nyttårsaften med han i år? Eller er det «for tidlig» hvis vi nettopp har gått inn i et forhold? Vil ikke skremme han vekk, men når man er i et forhold så er vel det ganske «normalt» å feire sammen. Han burde vel bare være glad at jeg spør og ha lyst til det? Har snakket mye om han til den ene venninnen min, og hun sa det hadde vært koselig hvis jeg og han jeg dater feiret nyttår sammen med henne og hennes kjæreste. (Hvis jeg ender opp i et forhold med han da) 

Anonymkode: d27a8...7e4

Du har datet en fyr lenge, dere har sikkert hatt sex, sovet og spist sammen. Hvorfor i alle dager man kvier seg for å spørre om sånt da, det fatter ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...