Gå til innhold

Kjenner du noen som har vunnet i Lotto?


Silvana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. To stk som attpåtil er i slekt med hverandre. Henholdsvis 10 mill og 15 mill. Ganske nylig også.

Anonymkode: 93e63...c2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vant 180,- for to uker siden. :)

Anonymkode: 4fd4f...618

40 kr her, så mer enn meg da 😄🙌🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen slike summer. Men både foreldrene mine og besteforeldrene mine vant noen titallstusener som  de brukte på nye møbler. Jeg spiller aldri lotto, oddsen er altfor lav 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. To stk som attpåtil er i slekt med hverandre. Henholdsvis 10 mill og 15 mill. Ganske nylig også.

Anonymkode: 93e63...c2f

Åh, så heldige de er 😄 Hadde nesten blitt litt stressa av å vinne så mye penger! 😮😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Ikke noen slike summer. Men både foreldrene mine og besteforeldrene mine vant noen titallstusener som  de brukte på nye møbler. Jeg spiller aldri lotto, oddsen er altfor lav 

Ja, enig i at oddsen er veldig lav! Og de aller fleste går med tap. Skulle ønske de kunne delt opp de aller største summene, så flere hadde vunnet! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silvana skrev:

Ja, enig i at oddsen er veldig lav! Og de aller fleste går med tap. Skulle ønske de kunne delt opp de aller største summene, så flere hadde vunnet! 

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle tenkte slik at oddsen er jo så lav, så ingen vits, ville jo ingen ha vunnet.

Anonymkode: 9cfe7...a11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen som var samboere, begge vant 5 mill samtidig, da de tippet samme kupong. De gikk fra hverandre med en gang.

Så vant foreldrene til en venninne 3 mill. Og delte med barna.

Anonymkode: 2be18...4df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner noen som var samboere, begge vant 5 mill samtidig, da de tippet samme kupong. De gikk fra hverandre med en gang.

Så vant foreldrene til en venninne 3 mill. Og delte med barna.

Anonymkode: 2be18...4df

Hvorfor gikk de fra hverandre etter å ha vunnet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har vunnet mange ganger 🙂 

Anonymkode: d9246...bb7

Oi, så spennende! Gratulerer 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om alle tenkte slik at oddsen er jo så lav, så ingen vits, ville jo ingen ha vunnet.

Anonymkode: 9cfe7...a11

Det er sant ☺️ Synes det er greit av og til, så lenge det ikke tar fullstendig av 😊 Og at man ser på pengene som tapt før man spiller, og vet at det ikke går utover økonomien i stor grad ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et familiemedlem vant litt over 1 million :) det er ikke den største summen, men nok til å slutte å bekymre seg. 

Anonymkode: 532fc...314

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som har vunnet førstepremien to ganger. Ca 1,3 millioner samlet. 

Anonymkode: e4433...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner noen som vant 14 mill. Kona døde rett etterpå. Litt trist at de aldri fikk nyte pengene sammen.

Anonymkode: 576d3...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
2 timer siden, Silvana skrev:

Og hvor mye vant de?

Selv kjenner jeg 2 personer. Ei som vant 4 millioner og en som vant 8 millioner 😄 

For mange år siden hadde jeg en kollega som vant 2,1 mill. 

Hun sluttet på dagen i jobben sin og vi hørte ikke noe mer fra henne. Etter to år søkte hun på nytt igjen, da var hun blakk. Hun brukte opp to mill på to år, på sydenturer og danskebåten. Håper hun synes det var verdt det :) Hun fikk heller ikke jobben sin tilbake. Å gå på dagen er ikke kult mot arbeidsgiver eller oss kolleger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

For mange år siden hadde jeg en kollega som vant 2,1 mill. 

Hun sluttet på dagen i jobben sin og vi hørte ikke noe mer fra henne. Etter to år søkte hun på nytt igjen, da var hun blakk. Hun brukte opp to mill på to år, på sydenturer og danskebåten. Håper hun synes det var verdt det :) Hun fikk heller ikke jobben sin tilbake. Å gå på dagen er ikke kult mot arbeidsgiver eller oss kolleger. 

Hun må jo være ganske dum. Om man skal slutte på dagen, eller i jobben, så bør man vinne 500 mill :P

Anonymkode: d6253...486

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun må jo være ganske dum. Om man skal slutte på dagen, eller i jobben, så bør man vinne 500 mill :P

Anonymkode: d6253...486

Dum eller korttenkt :) Og da hun jobbet og tjente penger som "vanlige folk", brukte hun også alle pengene og fritid på danskebåten og sydenturer. Så jeg regner med hun fikk valuta for pengene. 

Selv hadde jeg aldri gjort det samme, som du sier, da må det voldsomme summer til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...