GrønnNellik68 Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Hei Jeg er en moden dame på 50. Som kom meg online for ett år siden i søken etter fast partner, kjæreste noen der kjemien stemmer. Overraskelsen ble stor da jeg oppdaget at jeg er mest populær blant de unge mennene. Snakker da 25-35. En 20 åring skrev og sa jeg var en MILF. Ja ikke visste jeg hva det var. Men fikk forklaring på det da. 😂😂😂 Er det FILF lissom?? Jeg syns det var voldsomt til aldersforskjeller, men du verden så mange kjekke og veldreide menn d er i den alderen. Det var jo den ene kjekkere enn den andre. Og hva ser de i en lubben dame på 50 lissom? Har jo skjønt at de fleste har en seksuell fantasi om å ha sex med ei som er eldre. Ja fristelsen ble for stor og tenkte faan heller jeg lever en gang hvorfor ikke forsyne seg av dessert bordet😜😜😜. Jeg har møtt 2 stk. Ikke all verden og den første var 28 men d ble dårlig klaff. Deretter møtte jeg en på 30. Han og jeg hadde det veldig trivelig på alle måter og har fortsatt kontakt med han selv om d er mer friendszone nå da. Hva syns dere om yngre menn eller eldre damer? Skal man gå etter hva man føler eller skal man tenke på aldersforskjell når man leter etter en partner? Er det andre med erfaringer her?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Synes ikke noe særlig om sånne som deg som skryter av å legge seg etter slike som kunne vært barna deres. Eier du ikke skam ? Anonymkode: 245c6...3aa 1
GrønnNellik68 Skrevet 12. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2018 Nei barna mine er 10 og 12 så nei kan ikke forestille meg dem som barn. Det er nå de som går etter meg ikke omvendt jeg har bare takket ja til to stykker. Jeg oppsøker ikke de unge.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Syns yngre menn er dårlige i senga og kan ikke ha en god likeverdig mental connection pga deres manglende livserfaring. Hjernen deres er ikke engang ferdig utviklet før de er i 30 årene. Anonymkode: f7b11...1b0 1
GrønnNellik68 Skrevet 12. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2018 Må være jeg som er barnslig da😂😂 går da godt med dem jeg 2
bullehurk Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Go for it, hvis du har lyst. Jeg er 43, å har 16 år yngre elsker. Kombinasjonen moden dame/ung mann er det beste som finnst. Ikke bry deg om surkjerringene og moralistene , og de som kaller deg dum og barnslig. Så lenge det er voksne mennesker, så gjør du/dere som det passer dere. Kom igjen å lev og nyt, vi lever bare en gang. Pussypower now ! 5
herzeleid Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 På 11.12.2018 den 8.17, Bente1234 skrev: Hei Jeg er en moden dame på 50. Som kom meg online for ett år siden i søken etter fast partner, kjæreste noen der kjemien stemmer. Overraskelsen ble stor da jeg oppdaget at jeg er mest populær blant de unge mennene. Snakker da 25-35. En 20 åring skrev og sa jeg var en MILF. Ja ikke visste jeg hva det var. Men fikk forklaring på det da. 😂😂😂 Er det FILF lissom?? Jeg syns det var voldsomt til aldersforskjeller, men du verden så mange kjekke og veldreide menn d er i den alderen. Det var jo den ene kjekkere enn den andre. Og hva ser de i en lubben dame på 50 lissom? Har jo skjønt at de fleste har en seksuell fantasi om å ha sex med ei som er eldre. Ja fristelsen ble for stor og tenkte faan heller jeg lever en gang hvorfor ikke forsyne seg av dessert bordet😜😜😜. Jeg har møtt 2 stk. Ikke all verden og den første var 28 men d ble dårlig klaff. Deretter møtte jeg en på 30. Han og jeg hadde det veldig trivelig på alle måter og har fortsatt kontakt med han selv om d er mer friendszone nå da. Hva syns dere om yngre menn eller eldre damer? Skal man gå etter hva man føler eller skal man tenke på aldersforskjell når man leter etter en partner? Er det andre med erfaringer her? Så lenge begge er ute etter det samme ser jeg ikke noe spesielt problem. Samtidig bør en nok være bevisst på at det nok for de fleste unge menn primært dreier seg om lettvint sex og at de relativt sett eldre damene anses som tilstrekkelige til det formålet, men veldig sjelden noe mer enn det når det er snakk om aldersforskjellene du nevner. Hvis du er komfortabel med dette så er det bare å kose seg
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #9 Skrevet 13. desember 2018 Nå må du gi deg Trine Skei Grande. Har du ikke lært etter den bryluppsfesten og oppstyret som ble etter du hadde vært på barnerov? Anonymkode: 12997...c70 3
GrønnNellik68 Skrevet 14. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2018 Ha ha ha😂😂😂 æ e trønder men itj Trine.. ho får krangel med Abid😂😂😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå