Gå til innhold

Hva mener han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Knulle kompisen min sa til meg i telefonen før vi la på mens jeg var på

vei til han  "love you" Jeg ble litt paff men samtidig glad fordi han er en jeg kunne tenke meg og bli bedre kjent med uten om sexen. Tror dere han la noe i dette? Vet det egentlig er umulig for andre og svare på hvordan han tenker. Tørr ikke spørre han heller da vi ikke kjenner hverandre så godt heller. Vi er ikke på dates heller, treffes i helger hjemme hos hverandre har sex og koser thats it.

Anonymkode: 15e3a...558

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hvordan i all verden tror du vi kan svare på hva han mente med dette?

Anonymkode: a4445...daa

• Liker 1
Skrevet

Det er et merkelig fenomen jeg stadig hører gutter under 25 slenge fra seg til både venninder og kamerater og søsken for tida. Hadde aldri tolket det i retning "elsker deg" som i kjærstefølelser,  men oppfatter det mest som dagens generasjons "hadet på badet" 

Anonymkode: 19f2c...a75

• Liker 3
Skrevet

Han er nærmere 40 år. Går ikke rundt å tror at han elsker meg fordi han sa love you. Hadde bare håpet på at det kanskje var et lite håp om at han liker meg.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er nærmere 40 år. Går ikke rundt å tror at han elsker meg fordi han sa love you. Hadde bare håpet på at det kanskje var et lite håp om at han liker meg.

Du har en "knullekompis" du ikke vet om liker deg? Øh, kom igjen. Du har vel ikke sex med en i helgene om om du tror han ikke liker deg? Rart folk får dårlig selvrespekt og selvbilde. Ja, han liker deg nok, men om han la veldig mye i "love you" kan ingen her vite. Jeg kunne sagt noe liknende om noen var på vei til meg og gjorde meg den tjenesten om å kjøpe med noe mat til meg, eller om vedkommende så ja til noe annet jeg spurte om...så, sånn er det  

Skrevet

Hvorfor har man en knulllekompis, men ønsker noe mer? Feil ende å starte i spør du meg. Han mente nok ikke noe med det, hadde han villet noe mer hadde dere vel vørt kjærester for lenge siden

Anonymkode: 0a348...b12

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...